na hoeveel rondes zwanger?

Hallo dames,

Bij de eerste heeft het een ronde of 46 geduurd(incl.mk).(en 7 vruchtbaarheidsbehandelingen) Bij de 2e direct bij de eerste ivf want tja toen had het natuurlijke gedoe en de behandelingen die voorafgaan aan ivf geen zin meer en waren onderzoeken niet meer nodig dus schoot het ineens op. In blijde verwachting van nr. 2 dus!

lfs ing

Bij ons heeft het 23 maanden geduurd. Ik ben nu 34 weken zwanger!!

Geef de moed niet op ook jullie tijd komt nog wel!!

Hoi Meiden,

Ik ben van mijn zoontje meteen de eerste maand zwanger geworden de volgende laat opzich wachten 11 rondes inmiddels inmiddels bezig met mmm

groetjes, nice

Hallo,

Bij mijn eerste duurde het 9 maanden,net toen ik ongeduldig werd was het raak. nu bij mijn 2de heeft het 10 maanden geduurd. geduld hebben is erg moeilijk als je graag wilt maar ze advisren om na een jaar proberen eens langs de huisarts te gaan.

voor iedereen die graag wil,veel succes!

Bij ons heeft het ruim 2,5 jaar geduurd.
Als je het in rondes uitrekend was het geloof ik ronde 34.

Vreemde gewaarwording dat er iemand is die niet meer dan 2,5 jaar tussen de kinderen wil hebben. Als het bij ons bij de tweede net zo "snel" zou gaan dan zit er zoiezo 3,5 jaar tussen .....

Hoi Iris,

Bij mij is het spiraaltje in oktober 2005 verwijderd. Ik wilde heel graag voor mijn 30e zwanger zijn (een kind voor mijn 30e was troen al niet meer haalbaar). Na een jaar (en ruim na mijn verjaardag) hebben we een reis geboekt naar Afrika. En omdat ik daarvoor malariatabletten moest slikken, ben ik tijdelijk weer aan de pil gegaan.

Na die reis (januari 2006) zijn we weer begonnen. Ik kreeg toen van een vriendin een heel goed advies: "Denk niet in 'rondes' en 'klussen'. Een kind komt op het juiste moment. En wat het juiste moment is, dat weet je in feite zelf niet."

Voor haar leek dat veel te vroeg, maar haar dochter en zij hebben een heel unieke relatie gekregen hierdoor. Voor mij leek dat jaren te laat, maar ik heb in die tussenliggende periode een enorm leerproces doorgemaakt. Ik kwam net weer uit een diep dal krabbelen, en had voor het eerst in tijden weer gewoon zin in seks om de seks en niet om het resultaat, toen eindelijk die positieve test kwam.

Na ons ja-woord precies 4 jaar eerder was dat het mooiste en meest intieme moment van mijn leven.

Ik hoop voor jullie dat je dit ook snel mee zult mogen maken. Houd vol en vergeet vooral ook niet om gewoon door te gaan met leven!

Hallo allemaal,

Bij ons kwam het al heel snel, in de tweede ronde was het al raak. Hartstikke blij natuurlijk, maar ook wel geschrokken. Aan de ene kant hoop je het en aan de andere kant denk je: nou, 2 rondes zou wel erg snel zijn. Maar toch gebeurde het, en we zijn helemaal in de zevende hemel ermee. Ben 16 juni uitgeteld!

Groetjes Maaike.

Terug
Bovenaan