na hoeveelste ronde zwanger??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

Het leek mij wel leuk om dit onderwerp te beginnen.
Ikzelf ben in ronde 3 zwanger geraakt best snel lijkt mij.
Bij mijn eerste zwangerschap was het al in 1 x raak.(inmiddels 5 jaar geleden)

groetjes patricia(22weken zwanger)

Bij mij heeft het iets langer geduurd. (bijna 1,5 jaar) Ik had de moed al bijna opgegeven maar Yes! Het is raak! Veel succes met je zwangerschap verder!

Hoi,

Bij mij is het ook allemaal supersnel gegaan, de 2e ronde al.
Ik ben 10 jr aan de pil geweest en we gingen trouwens afgelopen
augustus. Ik was paar maanden eerder gestopt met de pil omdat
ik dacht dat het nog wel ff zou duren voordat m'n cyclus goed op
gang zou komen. Ik ben daarna 1x ongesteld geweest en toen was
het meteen raak!
Moet wel zeggen dat ik wel beetje rekening heb gehouden met een
evt. eisprong, maar dit had ik echt niet verwacht.
Was toen ik ging trouwen dus al 6 wk zwanger...

xx Syrah

Hoi hoi,

Nou bij mij is het beide keren onwijs snel gegaan. De eerste keer zelfs onverwachts. Was toen per ongeluk zwanger, wat helaas na 8 weken uitliep op een miskraam. Na de curritage was ik meteen weer zwanger. Dus de eerste ronde meteen!!!

Liefs,

Danielle

Hoi hoi,

De eerste keer was het niet de bedoeling(maar wel heel erg welkom!), dus dat was ronde 1 denk ik.
Nu ben ik in ronde 3 zwanger geraakt, dus dat was ook wel heel snel!

Liefs Annemiek
17w

Hallo!!

Bij mij gaat ging het ook 3 keer supersnel!! Eerste keer 'door de pil heen', maar dat werd een miskraam, de tweede en derde keer in 1 keer!!

Dus dat was wel mazzel voor ons!!!

Groetjes Paula

Hoi hoi,

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en alledrie de keren erg vlot! De eerste keer was het de eerste ronde raak en op 15 januari 2004 is onze dochter Kirsten geboren. De tweede keer was ik in de 2e ronde zwanger alleen is dit helaas een mk geworden. Nu ben ik weer zwanger en deze keer was het wederom in de 2e ronde raak! Nu maar hopen dat het wel goed blijft gaan!

Groetjes Sandra

Bij de eerste was het de 2e keer al raak, en nu? Ik zei tegen mijn man: "ik heb  NU een eisprong, dus it's now or never ( wij twijfelden heeeeel erg over een 2e)". En hoppakee, ik  ben meteen zwanger geraakt.
Dus voor mijn gevoel zat er 0 tijd tussen!
Joke

Terug
Bovenaan