na hoeveelste ronde zwanger??

hallo
bij ons is het in 4 weken gelukt heel snel wel h=dat hadden we ook echt niet verwacht groetjes jeannet

hoi hoi,

Bij ons was de 10de ronde de geluksronde! Als ik die keer ongi was geworden zouden ze gestart zijn met hormoonbehandelingen omdat ik de diagnose PCO te horen had gekregen. Dus een klein wonder dat het toch nog op de "geowone manier"gelukt is!

knuffel kreeftje1977

bij ons duurde het ontpillen bijna een half jaar. er was geen touw aan mijn cyclus vast te knopen. Toen die cyclus voor mijn gevoel weer op orde was, waren we snel zwanger, maar dat ging na 6 weken mis. Toen heeft er 1 cyclus tussen gezeten en daar is nu een prachtige zoon uit geboren. Al met al hebben wij ongeveer 7 maanden erop gewacht; nog best snel, vind ik.

Hij is nu 5 maanden, maar ik heb nog steeds mijn cyclus niet terug. ergens een heerl;ijke en onverwachte toegift, maar ik ben heel benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt. we willen nl snel een tweede.

groetjes
greet

bij ons meteen de eerste keer.
beetje overdonderd, maar helemaal gelukkig.

Wij hebben het 1 keer zonder condoom gedaan, en ik was meteen zwanger!

Groetjes,

Linda Koster
moeder van Rebecca 11 november 2005

Bij ons niet zo snel: ronde 9 zwanger, werd miskraam, daarna in de 3e cyclus. Ik zeg dus altijd 12 rondes.

Bij Britt ehm meteen....
Toen bij de 2e ook meteen...maar het bleek na 15 weken dat het vruchtje met 8 wkn was gestorven..kreeg ik curretage....
Lynn heeft toen 9 maanden op zich laten wachten....

En deze keer....een verrassing...meteen dus...ber ERRRUG vruchtbaar...

Na 8 rondes, maar toen helaas een miskraam.
Daarna weer na 7 rondes en ben nu 33 weken zwanger.

Liefs,
Mandy

Terug
Bovenaan