na hoeveelste ronde zwanger??

hallo allemaal

Bij mij is het echt helemaal anders, mijn eerste zwangerschap wilde maar niet lukken na 6 maanden, vele onderzoeken gehad en uiteindelijk medicijnen voor een ijsprong. (chlomid) En ja hoor gelijk zwanger.

Bij deze zwangerschap niks gebruikt, ben aan de pil gegaan en wat denk je zwanger geraakt. In 1 keer in de  .
Ik volg het niet meer.   Maar vindt het wel leuk

Hallo,

Bij ons heeft het na heel veel tijd in de medische molen te hebben gezeten 10 jaar geduurd. Ik ben nu bijna 18 weken zwanger. Kan mij soms nog niet voorstellen dat het toch echt zo is.

Groeten pinklady

Hallo,

Ook bij mij is alles heel snel gegaan gelukkig. De 2e ronde was t al raak en ben inmiddels bijna 33 weken zwanger.

Groeten Linda

Bij mij ging het helemaal niet snel helaas.
Niet zo lang als bij Pinklady, maar toch dik een jaar.
We hadden net een afspraak gemaakt bij de gyn, omdat
mijn man zijn zaad niet opperbest is, maar gelukkig zijn
we uiteindelijk toch nog spontaan zwanger geraakt.

Dus bij ons, ronde 11 (1 jaar 2 maanden)
Liefs Annet
7w 5d

Ik ben 10 jaar aan de pil geweest,toen gestopt en meteen zwanger!
Daarna weer een maand of 3 aan de pil gegaan.gestopt en het was weer meteen  raak.
 Dat is natuurlijk geweldig maar lijkt me wel heel frustrerend voor iedereen die in de medische molen zit en maar niet zwanger raakt.
Dan besef ik des te meer dat het een wonder is en ik neem het niet voor vanzelfsprekend aan dat ik nu twee keer meteen geluk heb gehad.

Peggy

Hai,

Ik was zo'n 2.5 maand niet meer aan de pil, en toen raakte ik zwanger.
Ik was eerst ook 10 jaar aan de pil.
We ondekte het toen ik zo'n 5 weken zwanger was en met 9 weken hebben we een echo laten maken. We wisten toen helemaal niet hoelang ik zwanger was.
Ik was dus ook vrij snel zwanger, sneller dan we dachten.
We hadden er rekening mee gehouden dat het toch wel een jaartje zou kunnen duren....
We hadden inmiddels al wat verhalen van mensen gehoord die er minimaal een jaar over hadden gedaan om zwanger te worden.

Groetjes AW

hallo,
Ik ben zo'n tien jaar aan de pil geweest. het laatste jaar niet meer ongi geweest, kon misschien door de pil komen ben dus gestopt en was meteen zwanger. niet verwacht dat het zo snel zou gaan maar zeer gewenst
wendy 35+6 wk

hoi..ik was eerst een poosje aan het ontpillen en   bij ons was het de tweede ronde serieus al raak.! had ik ook nooit verwacht hoor.
doei. gr piewie.

Terug
Bovenaan