Na verwijderen spiraal niet snel zwanger

<p style="text-align: left;">Hi dames, ik start dit topic om even mn verkeerde verwachtingen door jullie te laten relativeren. Ik heb begin januari mn spiraal laten verwijderen en sindsdien 2 cyclussen gehad, 1 van 29 dagen en 1 van 27 dagen. We hebben ovulatietesten gebruikt en ik denk op de goede momenten gevreeën en regelmatig daaromheen. Ik ben gezond (rook niet, drink nauwelijks, eet gezond, beweeg, goed gewicht, weinig stress en neem de goede vitamines en mn vriend is ook gezond en vitaal. We zijn begin 30) en het is (Ja ik zeur ?) na 2 rondes niet gelukt. </p><p style="text-align: left;">Ik hoorde om me heen alleen maar meiden die direct na het verwijderen van spiraal zwanger werden. Niet eens meer ongesteld. Dus ik dacht, dat gaat vast snel. </p><p style="text-align: left;">Nu heb ik jullie relativerende verhalen nodig om me de realiteit meer in te laten zien ? </p>

Ik heb in oktober 2017 mijn spiraaltje laten verwijderen. In november werd ik weer ongesteld. We zijn in juni 2018 begonnen en in juli 2018 was ik zwanger. Ronde 2 dus, maar mijn lichaam had al ruim een half jaar kunnen herstellen.

Ik heb mij spiraal in sept 18 laten verwijderen en nog niet zwanger. Bij de gyn geweest omdat ik bijna een maand een bloeding had. Waarschijnlijk heb ik nog napret van de prikpil die ik kreeg voor mn spiraal. Nu lijkt mn cyclus weer een beetje normaal te zijn.
Het is en blijft een wonder. Dat het bij de een snel gaat wil niet zeggen dat het bij de ander ook zo. Snap de teleurstelling duurt elke keer weer zo lang voor je weer een nieuwe kans hebt ?
Succes! 

Ik heb mijn spiraal eind jun '18 laten verwijderen. Werd in jul '18 voor het eerst ongesteld en had eind sept een positieve test in handen. Ben nu 30+3 weken zwanger. In de 2e ronde gelukt dus.
Succes!

Ik 18 Jan dit jaar mijn spiraal verwijdert 't duurde ff voordat ik ongesteld werd. Ik ben afgelopen woensdag pas voor 't eerst ongesteld geworden. Nog geen idee wat mijn cyclus is dus wel begonnen met ovulatietesten. 

Ik heb zelf 10 jaar aan de pil gezeten. Januari 2018 gestopt ermee en pas in november zwanger. 
Dus het kan altijd even duren! Maar lekker door blijven klussen.

Terug
Bovenaan