Ik denk dat iedereen het gevoel wel herkent dat ALS je eenmaal begint aan kinderen, of ja.. zwanger willen worden, je liever gisteren zwanger wilde zijn dan vandaag. Iedere dag is er dan een te veel
Dus wat dat betreft kunnen veel vrouwen ook aan jou relativeren hoor! De verhalen waar het minder goed lukt, hoor je op dit forum veel omdat hier iedereen zn ei kwijt kan, maar in het dagelijks leven lijkt het nog zo'n taboe om daar openlijk over te spreken. En dat kan ook je verwachtingspatroon beïnvloeden. Mensen zijn tegenwoordig geneigd om alles rooskleurig te schilderen, want anderen kunnen er weinig mee als het werkelijk niet goed gaat. Let maar eens op als iemand vraagt hoe het met je gaat en je een keer zegt "nou, eigenlijk niet zo lekker". 8 van de 10 mensen weer dan niet meer wat ie moet zeggen
Ik heb een vriendin die al ruim een jaar bezig is. Onderzoeken gehad, blijken allebei prima vruchtbaar, maar op een of andere manier laat het kindje op zich wachten. Zij heeft besloten daar juist super open over te zijn, wat ik ontzettend knap van haar vind! En door haar, merk ik ook dat anderen er meer open over beginnen te praten. Dus de eerste stap is daar gezet. Ik wens je super veel succes en hoop natuurlijk echt wel dat het snel raak is!
Ik heb een vriendin die al ruim een jaar bezig is. Onderzoeken gehad, blijken allebei prima vruchtbaar, maar op een of andere manier laat het kindje op zich wachten. Zij heeft besloten daar juist super open over te zijn, wat ik ontzettend knap van haar vind! En door haar, merk ik ook dat anderen er meer open over beginnen te praten. Dus de eerste stap is daar gezet. Ik wens je super veel succes en hoop natuurlijk echt wel dat het snel raak is!