naam

als iris een jongetje was dan zou ze rubin hebben geheten.
ik wist echt geen jongens naam en toen keek ik naar de lama's en vond ruben wel leuk klinken alleen wilde ik dan wel een i in plaats van een e. dat vond mijn man prima.
maar het hoefde niet. misschien voor als we ooit noog een jongetje krijgen.
groeten petra

Voor de naam had ik zo gehoopt dat onze tweede een meisje was geworden. De laatste keer hadden we 3 meisjesnamen. De eerste hadden we bij Merijn ook al.

We konden niet kiezen uit:

Minke
Neeltje
Aafke

Ik ben erg blij met mijn boys hoor, maar ik blijf het jammer vinden van de namen. Tja, en een volgende zwangerschap zit er waarschijnlijk niet meer in.

Groetjes Fonske.

Als Linde een jongetje zou zijn geweest had hij Tijn geheten.
Die naam hadden we al toen we nog niet eens serieus met kinderen krijgen bezig waren.
Helaas blijft 'ie ongebruikt met twee meiden, ik vind het nog steeds een superleuke naam!

Groetjes Danielle.

Tja als Yoëll een meisje was geweest........
Die staat nog steeds bovenaan op de lijst voor een eventuele volgende hihi
Nu denken we nog even niet aan een volgende, maar je weet nooit wie er allemaal mee lezen. Alleen mijn beste vriendin weet het en dat houden we even zo.
Wat een flauwe muts ben ik he

Maar de naam komt in de afgelopen 12 maanden erg weinig voor

Pauline

Hoi,

wanneer Tess (Aliya) een jongetje zou zijn had hij Jayden (Emmanuel) geheten. Ben wel super blij dat ze een meid is, Jayden hoor je nu zo veel.

Dus voor ooit, misschien een 2e wordt het geen Jayden... maar voorlopig hoef ik hier niet aan denken.

Groetjes Nands, mv Tess

Dat verklap ik lekker nog niet!!
Ik heb hem hier in ieder geval nog niet gehoord..

De naam is gewoon te leuk, dus hou hem nog even lekker voor mezelf  

Esmé mv Kay

Voor het geval dat ik ooit nog een keer ga genieten van een tweede zwangerschap zeg ik de naam ook niet. Dat is dan toch de naam die we voor een meisje zouden willen gebruiken, maar ook ik heb die naam hier nog niet gezien!

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan