naam

@ Tess 84: ja, grappig is dat hè, die namen horen nu gewoon bij die persoon.

Maar moet je zeggen dat ik me zelf ook niet kan voorstellen dat we anders een Luca, Tygo of Giel hadden gehad hoor!
Vind Luca nu ook niet zo leuk meer, dus ben blij dat Nadia een meisje is!
En Tygo hoorde je toen (4 jaar geleden)  nooit hier in de buurt, maar nu zijn er veel met die naam!

wij hadden bij Timo als meisjesnaam Robin. Daar waren we al heel snel over uit. De jongensnaam is gewisselt tot de laatste week. We hebben daarna de naam Robin nooit genoemd, zeker wetende dat de 2e deze naam zou krijgen als ze een meisje was. Aan het begin van mijn 2e zwangerschap was ik echter overtuigd van een jongen, en de naam Mike vond ik wel leuk bij Timo passen. Bij de pretecho bleek er echter een meid op komst, en toen kon ik me helemaal niet meer vinden in Robin. Uiteindelijk werd het dus Nikki

Helaas, ook van mij zullen jullie de jongensnaam niet horen  Ik kan wel zeggen dat ik de naam nog nooit hier op het forum ben tegengekomen, maar wel namen die er sterk op lijken!

groetjes, Diane

Wel nieuwsgierig hoor naar de mama's die de namen niet willen zeggen!!
@ Miep: Ik kan me hier dus ook geen Raff voorstellen!
Wat ik ook een mooie naam vind
(er is een 'nieuwe' mama op het forum waar het meisje zo van heet) is Lili.
Het zou ook leuk zijn bij een evt 2e meisje want de oma's heten Lia en Lilian.
Lea vind ik ook geweldig!!
Nu nog zwanger worden................

Hihi leuk!

Als Dariënne een jongen was geweest had ze Dariën geheten!
Als Yashyra een jongen was geweest had ze Yachero geheten!
Als mijn MK geen MK was geweest, was een jongetje Dymayro geweest een een meisje Chalyse

Liefs Esther

Als Marek een meisje was geweest had hij Norah geheten En trouwens grappig wendy3_07_06 mijn vriend kwam laatst thuis en die zei wat vind je van Mika als we bij de tweede weer een jongen krijgen wie weet hahaha

Terug
Bovenaan