Naar de kapper of zelf knippen?

Hey!

Wat ik me afvroeg: gaan jullie met je kindje naar de kapper of knippen jullie de haartjes zelf? In maart had ik Dean z'n haren zelf geknipt met de schaar en ik heb vanmiddag de tondeuse (voorzichtig) over z'n bolletje gehaald. En het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Schilt in ieder geval een paar centen en hij "loopt" er weer fatsoenlijk bij.

Hoe doen jullie het?

Oh ja, hij stond wel even raar te kijken toen ik de tondeuse aanzette, maar hij hield z'n koppie heel stil. Heel handig.

Groetjes,
Nelly.

Hoi
Hier valt voorlopig nog weinig te knippen, ben blij dat ze een beetje haar heeft haha. Ze heeft het kapsel van d'r vader; die had pas op twee-jarige leeftijd haar en is het nu al grotendeels kwijt! (Maar goed dat ie niet meeleest!). Ik probeer nu wel een keer een speldeje in te doen maar meestal hangt die na een uurtje 'los'in d'r haar. Denk dat ik het tzt ook wel zelf ga doen. Knap dat je zoon zijn hoofdje stilhoud!!
Liefs, Marcia mv Puck.

Het haar wat er zit wil fijn laten zitten! Wel knip ik het rondom de oren zelf een beetje bij. Kereltje mag dan wel klein zijn maar ik vind dat altijd net lijken of ze al mega-oorharen hebben, bah-bah-bah!!

-X- Marieke

Yoëll z'n haar gaat op standje 7.5 met de tondeuse.
De eerste keer bij de kapper geweest €10,50 en nog zaten er overal lange plukken.
Ik doe het nu voorlopig zelf met de todeuse en dat gaat perfect.

Pauline

ik zit op het moment te wachten dat Delano krullen krijgt, kevan kreeg namelijk een hele mooi bos.
Komen ze er niet, dan gaat de schaar erin en wordt het lekker kort, en ik denk dat het dan de kapper wordt, ik ben totaal niet handig.
Kevan was altijd bang voor de kapper en deden wij het zelf jaaa dan wel met een tondeuse, in de houdgreep....als ik eraan terug denk was dat altijd zo zielig...en opeens was het over.

liefs kim

Yari knip ik gewoon zelf, nou ja, bovenop en bij zijn oren is het alleen nog nodig. Dus nu ik het nog steeds zelf kan doe ik het zelf, alleen denk ik als er een mooi modelletje in moet komen ik het maar aan de kapper overlaat....

Groetjes Marina.

Haha, volgens mij zijn het (bijna) allemaal mannekes die al geknipt zijn!

Ik zit maar te wachten tot haar haar gaat groeien zodat ik er ook zo'n lief staartje van kan maken (zo'n lekkere palmboom op haar bolleke)
Nu groeit het wel, maar is het nog heerlijk superzacht......

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan