Naar de kapper of zelf knippen?

Matthijs is vorige week voor het eerste naar de kapper geweest, een kort stekelkoppie....
Ik denk dat ik het zelf ga doen met de tondeuse, vindt 10 euro voor nog geen 10 minuten kapper erg prijzig....

Hoi,

Wij zijn vorige week naar de kapper geweest! Jeetje wat was dat achtelijk DUUR!!! 11.05!!! voor 10 minuutjes of zo. Maar goed het zit weer netjes, volgende keer zoek ik wel een echte kinder kapper, zo op schoot was ook niet handig.

Toch is knippen  geloof ik wel  belangrijk, voor de dametjes onder ons, door het toch een beetje te laten knippen wordt het haar voller en krijg je niet van die sprietjes. Ook ik wil lang haar voor Tess, anders krijgt ze het zelfde als ik vroeger had, dat je steeds als jongen wordt aangezien (doen ze nu al... arm kindje).

Nanda, mv Tess

Al vanaf dat Tieme 3 maanden is gebruik ik de tondeuse. Het wordt wel
steeds lastiger om alleen te doen omdat hij wil zien waar het geluid vandaan komt.

Ik wilde laatst zijn haar wat laten groeien zodat er een leuk modelletje in kon
(vriendin van ons is kapster) maar het worden van die dunne pieken dat ik toch de
tondeuse maar weer gepakt heb. Heeft hij meteen weer een stoer koppie.

groetjes Anke

Lorenzo gaat naar de kapper
samen met papa naar een herenkapper
durf het zelf niet te doen lorenzo vind alles zo
interesant dat hij continu met zijn handjes
naar een schaar of tondeuse grijpt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

He hier ook een mama van Dean.Bij onze knul gaan de haren ook hard.Wij wachten effe todat ik met mijn mama naar de kapper mag(spannendhoor).Wat leuk dat jij dezelfde naam hebt als mij!Ben benieuwd of jij ook zo lekker ondeugend bent!groetjes van Dean en mama natuurlijk.

als wij naar de kapper gaan, dan gaat Yoëll met ons mee.....ze knippen hem dan gratis haha en hij krijgt altijd mooie blauwe spikergel in z`n hanekammetje hahaha

ik heb zelf ook weleens geknipt maar omdat meneertje nog steeds een bobbel van de vacuumpomp heeft krijgt ie zo`n rare dwarrel...dus ik laat het eerst nog wel ff aan de kapper over...

Terug
Bovenaan