Naar de kapper of zelf knippen?

Mila,s haar moet nog wat groeien,dus voorlopig hoeft er nog niks aan te gebeuren.
Maar i laat het denk ik door mijn moeder wat bijknippen tegen die tijd.
het is gewoon hartstikke duur!
En dat beetje wat er vaak bijgeknipt moet worden..
Mijn moeder is de oudste thuis en knipte vroeger al haar zussen en ons trouwens ook,dus ze mag een poging wagen..
groetjespiewie

Nog niet echt toe aan een knipbeurt wel??
Maar tzt gaan we gewoon naar de kapper..... ben niet zo handig met de schaar.
Ik hoop dat hij ook mooie krullen krijgt, zoals zijn mama en de kleur en de dikheid van zijn papa, dan krijgt hij iets langer haar. Super stoer vind ik dat.
Maar voorlopig hoeven we er dus nog niets aan te doen.
Liefs Maaike mv Twan

Uhh, eerst maar eens wat haar kweken hier.
Maar als het wat langer wordt dan komt ie gewoon in de rij bij pappa en de broers van mamma. Mamma is niet gediplomeerd, maar doet wel altijd pappa's haar. En dat doet ze bij oma thuis, en dan ineens staan alle andere mannen ook in de keuken...Uhh, nelleke, als je toch bezig bent. ....
Liefs Nelleke

Nou, Linde heeft nog niet zo'n bos maar als er geknipt moet worden ga ik zelf hobby-en.
Dat doe ik bij Roos ook en gaat prima. Nou heeft Roos wel krullen dus als het iets scheef gaat zie niemand het hahaha!
Ik moet wel zeggen dat de kapper het een stuk beter  kan dan ik maar dan ben je na 5 minuten ook  â‚¬ 12,50 kwijt.
Maar goed Roos is een meisje-meisje en daar mag geen schaar bij in de buurt komen want ze is gek op lange haren,  mama houdt wel van een pittig  bobje maar Roos  heeft deze discussie mbv papa en oma gewonnen.
Ik ben wel erg benieuwd wat Linde voor haartjes gaat krijgen, het  groeien gaat best snel
en dat vind ik wel erg leuk want dan wordt het zo'n echt meisje.

groetjes Danielle.

Hoi hoi,

Knap zeg dat jullie dat zelf durven! Ik ga me er niet aan wagen,ben veel te bang dat ik bv in haar oortje knip als ze plots beweegt.

Groetjes Kitty en Tess.

Nou ook hier gaan we maar gewoon naar de kapper, anders ben ik bang voor koep sint joep!!

Toen Chloë 7 of 8 maanden was zijn we met haar bij de kapper geweest en we hebben er toen achter in de nek echt bijna 10 centimeter vanaf moeten laten halen want het zag gewoon niet meer uit. ( ze had een echte mat in de nek)

Nu wachten we nog ff dadelijk in de zomer zal ze weer eens met mij of hubbie meegaan naar de kapper.
groetjes pally

een tijdje terug voor het eerst de tondeuse over Jari's bolletje gehaald en lukte goed dus dat blijf ik zelf zo doen.....ik hou van een lekker kort stekelkoppie bij hem. Nessie

Terug
Bovenaan