Hi Anne, oh spannend die week voor je NOD! Bij mezelf merk ik dat ik dan vaak extra gespannen ben. Vooral omdat ik dan weer op zie tegen de teleurstelling. Ik ben dan toch vaak weer even van slag. En stiekem hoop je natuurlijk ook dat het gewoon raak is deze ronde! Daarom voor mij altijd een gespannen periode omdat mijn emoties dan alle kanten opspringen.
Heb je al bepaalde kwaaltjes?
Ik ben afgelopen week ongesteld geworden dus mijn NOD is geloof ik rond 1 december. Dus moet weer eventjes geduld hebben!
Ik ben niet zenuwachtig voor een IUI maar dat komt misschien omdat ik er verder ook nog niet echt veel van af weet. Ik ben zelf eigen baas dus het is wel fijn dat ik mezelf niet hoef te verantwoorden voor de ziekenhuisbezoekjes. Ik heb zelf een kat en tegen het personeel zeg ik vaak als ik er tussen uit moet dat ik naar de dierenarts ga. ?
Wat fijn dat het met je zusje is gelukt via IUI! Heeft ze het als pittig ervaren?
Zelf kom ik nu ook in een fase waar steeds meer mensen om mij heen baby’s krijgen en zwanger worden. Ik vind vooral de vragen heel vervelend van mensen wanneer wij nou eens een kindje nemen.. dan moet ik echt tot tien tellen in mijn hoofd voor ik er van alles uitgooi waar ik later spijt van krijg. ?
Weten veel mensen in jullie omgeving dat jullie graag een kindje zouden willen en dat het langer duurt dan gehoopt?