naar een jaar proberen naar de huisarts?

Lle, ha goed antwoord! Wonderbaarlijk word mij dan bijna niet gevraagd maar misschien is dat ook omdat ze het of weten of niet verwachten omdat mijn man bij defensie werkt en doordeweeks en tijdens oefeningen of uitzendingen niet thuis is. 
We zijn ongeveer gelijk begonnen, voor mij ook ronde 15 of 16 nu. Ben dit weekend ongesteld geworden een dag nadat een vriendin aankondigde dat ze ‘ongepland’ zeanger is nu. Huilend innde auto gezeten! dus ook deze maand is het niet gelukt. Spannend he die uitslagen! Ik was er ook zenuwachtig voor maar onze gyneacoloog was ontzettend lief, helemaal voor mijn man die lage bewegelijkheid en antistoffen heeft.
omgaan met wachten, tja hoe doe ik dat. Geen idee ik heb soms echt mn momenten dat ik me gewoon opsluit maar daarom weten mensen dicht om mij heen het ook. Die sleuren me dan mee om ergens te lunchen oid en dan kan ik er even over praten. Daarna gaat het meestal wel weer!

Hey Allemaal, 
Wij hebben ook onderzoeken achter de rug. Ze hebben gekeken naar mijn baarmoeder en een uitstrijkje gemaakt. Ook hebben ze mijn hormoon waardes bekeken en ik heb een goede eisprong. Het zaad van mijn vriend is ook bekeken en dat was ook gewoon goed. Heel apart dat het dan toch niet lukt. De arts zei dat de meeste van haar patiënte die komen waar alles gewoon goed is. Soms kost het gewoon iets meer tijd als gemiddeld. Ik ben wel veel meer opgelucht nu! 
Ook heb ik eigenlijk pas sinds een half door hoe mijn cyclus precies werkt. Ik hou het nu allemaal bij met ovulatie testen maar dit vond ik in het begin niet nodig. Waarscheinlijk deden we het op de verkeerde dagen aangezien internet vol staat met dat de ovulatie plaats vind op dag 14 terwijl dit bij mij rond dag 20 is! Nu ik weet hoe mijn cyclus werkt hoop ik dat ik snel zwanger mag worden.
Wij zitten nu in ronde 12 en ik heb weer goede moed omdat ik weet dat alles goed zit bij ons en dit geeft ook veel meer rust! Ik zie het als een nieuwe start. Dus voor de meiden die twijffelen en al een tijdje bezig zijn raad ik het zeker aan om het te doen, ookal heb je wel of niet iets.
Wij geven de natuur nog een half jaar de kans. 

Hey meiden,
Helaas niet zwanger voor de afspraak van de gyncaecoloog. Het doet nog steeds erg zeer dat het niet zo lukt en dat we al bijna 2 jaar met de prikpil gestopt ben.
Maar we gaan het aanstaande maandag zien. Ik begin al lichtelijk nerveus te worden.  Hopelijk is er niks.  Of wel dan weten we meteen waarom het niet lukt.

Terug
Bovenaan