Nacht door slapen

Joel slaapt door snachts maar wel helemaal op zijn eigen ritme.
(van 22:30-7:00)
Hij krijgt wel flesvoeding, maar sliep steeds iets langer door.

Persoonlijk vind ik vervroegd rijstebloem en vervroegde fruit en groentehapjes ook helemaal niet nodig, en ben van mening dat het allemaal vanzelf komt als ze er ook de leeftijd voor hebben dat ze er klaar voor zijn.

Liefs Marina

Tim is een erg hongerige baby. En ja, ik weet zeker dat het honger is...
Omdat hij niet meer vocht binnen mocht krijgen (ivm zijn nieren) was rijstebloem toevoegen de enige optie om hem toch een verzadigder gevoel te geven. Alle flessen gaan hier helemaal leeg. En hij krijgt al voeding voor hongerige baby's. En nee, ik ben ook geen voorstander van 'volproppen' maar een krijsende baby die steeds maar honger heeft staat ook niet dicht bij de natuur.

Nou Joany krijgt ook geen rijstebloem bij dr fles hoor en ze slaapt gewoon lekker door van 22.30 tot 7.00 dan moet ik haar echt wakker maken anders slaapt ze gerust tot 9.00. Ze krijgt wel soms n fruithapje rond 20.30 als ze echt aan t krijsen is, maar dat is niet iedere dag. En de ka vindt het ook geen probleem.
@ mama van een kleuter: gelijk heb je hoor, als ze echt krijsen van de honger. Vind ik ook niet nodig.

Ik geef geen rijstebloem om hem langer te laten slapen maar omdat hij met die fles niet verzadigd was. Het slaapritme had hij dat hij nu heeft had hij zonder de rijstebloem ook al. Hij is alleen tussendoor nu langer wakker maar hij gaat vanaf week 5 vanaf een uur of 8 's avonds door naar de volgende morgen 7 of 8 uur. Maak hem dan nog wel wakker om 12 uur voor nog wat voeding maar soms drinkt hij die slapend en wel.
En of het nu volproppen is? Hij heeft veel honger dus zal hij het wel nodig hebben. Als hij geen zin meer heeft, krijg ik er ook geen druppel meer in. Hij groot vrij hard maar niet overdreven, dus of er nou meer kans op overgewicht is?

Jochem krijgt ook geen rijstebloem , 5x180 de laatste om 23.30 ( moet hem hiervoor wakker maken) en slaapt door tot 8.00,we zijn vanzelf in dit ritme gekomen. Hij is 11 weken bijna , was hij nog gekomen 's nachts nou dan was dat maar zo maar zou hem niet 'vetmesten', sorry hoor zo zie ik het om te zorgen dat hij doorslaapt.

Helaas hier ook geen doorslaper..komt zelfs iedere nacht nog 2 keer en dat begint me aardig op te breken..
ALs ik de garantie zou krijgen dat hij met rijstebloem door zou slapen zou ik hem dat denk ik wel geven inmiddels hahaha..maar ik vind kolven daarvoor beetje teveel moeite..en daarbij slapen ze daarvan alleen vaak niet door.

Terug
Bovenaan