Naderende NOD, word gek van mezelf!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik zeg wel de hele tijd zo stoer dat ik er niet teveel mee bezig ben, maar dat ben ik dus toch wel... Nu mijn NOD naderd word ik gek van mezelf! Ik heb de laatste week echt telkens een verkrampt gevoel in mijn onderbuik en ook heb ik pijnlijke borsten. Ik weet dat dit allemaal nog met het ontpillen te maken kan hebben, maar toch..........
Bij een cycus van 28 dagen zou ik morgen ongi moeten worden,bij een cyclus van 32 dagen  die ik vorige maand had word ik zaterdag pas ongi.

Nou komt het, ik dacht vanmorgen: 'Misschien heb ik wel super HCG-hormonen' dus ik heb een testje gedaan! Hartstikke negatief natuurlijk, ook heel logisch, maar toch baal ik er wel een beetje van! (ik schaam me er ook wel een beetje voor dat ik nu al getest heb)

Ja, sorry hoor, ik wil er zo graag niet mee bezig zijn, maar onbewust doe ik het toch! Hoe ervaren jullie dit? Hoe kan ik mezelf op andere gedachten brengen?
Gelukkig moet ik de hele week werken en heb ik het 's avonds ook nog eens vol staan!
xx Esther

Hee Esther,

Hele week werken, berhalve vandaag? Of zit je op je werk op het forum?
Ik zelf heb zondag mijn NOD, zoals je misschien weet uit een andere topic. Ik probeer braaf te wachten met testen, maar is wel moeilijk hoor. Vorige keer een aantal testen voor niets gedaan, dus nu maar in mijn hoofd geze4t dat het zo zonde is om nu al te testen. Kan me van jou wel voorstellen dat je het al wel hebt gedaan hoor.
Eigenlijk zou je niet zo veel op dit forum moeten zitten deze week, maar het is zo verslavend hè? En als je dan van zwangere meiden leest wordt het niet makkelijker.

In ieder geval heel veel sterkte met deze week doorkomen. Ik  voor ons.

Groetjes van een misselijke, licht vermoeide Daniëlle

Hey Danielle,
Ik moet om 12.00 uur op mijn werk zijn en ben vanavond daar pas laat van terug, de rest van de week moet ik gewoon overdag werken en donderdagavond komt er dan nog bij.. Wordt een drukke week dus.....
Op mijn werk heb ik echt geen tijd om op het forum te kijken, moet je ook niet willen denk ik, privé internetten onder werktijd! haha...
Dus, ik hoop dat ik de week een beetje makkelijk doorkom.. Ach soms denk ik heel nuchter van: Zo niet dan volgende keer beter en soms dan maak ik me er wel weer heel druk om!
Ik duim ook voor ons allebei.....

Als ik zondag nog niet ongi ben dan ga ik weer testen, jij dan?
ik houd je op de hoogte!

xx Es

Hey Es,

Wat doe je voor werk dan?
Ik zelf heb mijn NOD zondag pas, dus testen lijkt me handig om pas maandag te doen, maar weet niet of ik dat volhoudt.... deze week doorkomen zal wel lukken, maar dat weekend hè??

Nou werk ze in ieder geval en tot de volgende keer.

Liefs van mij.

Ik ben vestigingsmanager bij een bank.
Maar vanavond heb ik een wokavond (uitnodiging via een lokaal krantje) Erik Hulschebos is er dan ook bij om te spreken en donderdagavond heb ik met mijn shop een feestje, want we zijn verbouwd, dus gaan heropenen! Dus allemaal heel leuk, veel werken en leuke dingen!
Wat doe jij in het dagelijks leven? Hoe oud ben je?
Ik ben 27...

xx Es

Hee Es,

Ik ben secretaresse voor 3 dagen in de week, vandaag dus mijn vrije dag, haha.
Ik ben 31 lentes en kom uit het oosten des lands. Welke kant van dit kikkerlandje zit jij??

Doe Erik de groeten, haha. In ieder geval veel plezier vandaag.

Groeten, ik.

Hai Daan,

Zo ik ben weer terug.... Mijn vriend zit voor zijn wek in Frankrijk, dus dan heb ik nog wel ff tijd om te forummen, haha..
Ik heb Erik de groeten gedaan en hij heeft nog speciaal voor jou een liedje gezongen, da's lief van hem toch?
Ik woon ook in het Oosten van het land, Denekamp
Pfffff, ik zit helemaal propvol van dat wokken, nou kan ik vast vannacht niet goed slapen, balen!
Nou, verder geen nieuwtjes, ben een stuk rustiger dan gister, heb me ook nog helemaal niet druk gemaakt vandaag en voel me ook goed, geen kwaaltjes, dus dan zal het wel niet raak zijn deze maand!
Hoe ist met jou? Al nieuws?

xx Es

Hee Es,

Miste je me al? Haha.
Hartstikke lief van Erik..... pfff hihi.
Denekamp? Ehm, klinkt bekend, maar er valt ff geen kwartje... erg hè? Wil wel wat suggesties noemen, maar dan lig jij waarschijnlijk dubbel achter je pc....
Geen nieuws nog, maar dat mag ook nog niet,   pas zondag, wil ze niet hebben en al helemaal niet eerder!! Ach, ik ben bij vlagen nog misselijk, mijn darmen zijn ook vervelend ( doen ze helaas wel vaker....) en verder is mijn gezicht een oase voor pukkels.. ZUCHT!!! Volgens vriendlief valt dat wel mee, maar daar ben ik t niet mee eens!!
Vanavond een verjaardag en morgen mijn andere vrije dag. Dan ben jij weer aan t werk, dus misschien spreken we elkaar morgenavond wel.

Fijne avond in ieder geval enne geen kwaaltjes kan ook zwanger betekenen hoor!!

Liefs van mij.

Terug
Bovenaan