Naderende NOD, word gek van mezelf!

Hai Daan,

Wat balen voor je, maar........... op naar de volgende ronde!!
Hier nog steeds niets te zien, voel me wel vreselijk k**!
Ben erg misselijk, last van mijn darmen en emotioneel.....
Ik hoop dat het tekenen van zijn, maar mijn NOD is morgen, dus er kan nog van alles gebeuren!
Het is trouwens vandaag dag 31 van mijn cyclus, dus......

Hey, houd me op de hoogte Daan, ook in je nieuwe ronde!

xx Esther

Hey Esther, hoe gaat ie bij jou? Wij gaan geloof ik al een poosje gelijk op. Ik heb der ook weer 1 van 32 dagen en morgen dus mn nod.
Heb geen test in huis hihi, ken mezelf maar al te goed want zou dan allang getest hebben.
Hier nog nix loos dus, beetje het gevoel dat mn onderbuik wat gespannen is, wat boller/ronder zeg maar. Mara goed...das alwel vaker zo geweest in t afgelopen jaar haha.

Succes!

Grtz Mamaloe

Hai mamaloe,

Hoeveelste ronde is dit voor jou? En hoeveelste kindje?
Dit is nog maar mijn 2e ronde/1e kindje, ik dacht eerst zeker te weten dat het niet raak zou zijn, maar nu voel ik me zo rot vandaag en gister dat ik toch begin te twijfelen.....
Voel jij nog helemaal niets?
Ik heb nog geen ongi-krampen, maarja mijn cyclus kan natuurlijk nog best wel varieren in de 2e ronde. Toch is dag 31 best al wel ver, ik wil zondag gaan testen als ik dan nog niet ongi ben en jij?

Heel veel suc6!

xx Es

OOh dacht dat je hier al langer liep! NOu ja vlgs mij liepen we dan de vorige keer en deze keer gelijk op hihi.
Ik zat toen dus op 12 juni dat ze er waren.

Voor mij is dit ronde uhhhh, nou ja bijna een jaar bezig, vanaf aug. 2006.
Voor kindje nr. 3!
Maar goed, ik pcos en ben dus heel onregelmatig ongi.
Krijg der wel wat voor hoor, dus zit nu heel netjes rond de 30 en een beetje.

Ik voel op zich nix raars, ja dat krappe gespannen gevoel in mn onderbuik.
Maar goed, heb al zoveel klachten voorbij zien komen in het afgelopen jaar dat ik er niet weer in trap ;-).
Zie het vanzelf wel. (alhoewel het nu toch echt weer spannend wordt zo 1 dag voro de nod)

Hai Mamaloe,

Ooh, dan ben echt al lang op het forum en ik nog een groentje!!! hahaha...
Ik hoop dat je snel geluk mag hebben met zwanger worden, het is je gegund, ik heb de tijd nog wel ff... Maarja, nu wel er toch voor gaan wil ik ook wel graag zwanger worden...

xx Es

En....???

Al wat wijzer?

Ik nog niet, geen RD en nog niet getest ;-)

Hey,

Nog geen RD, wel getest en hartstikke negatief helaasssss.... Ik dacht ik test nu maar, want als het negatief is kan ik mooi een rosétje drinken dit weekend!
We gaan zo naar het sauerland, maar nu is de achterbakklep ineens stuk (balen) die is elektrisch dus mijn vriend is nu eerst naar de garage om die te laten maken... anders krijgen we de koffers en de hond en zijn benodigdheden niet mee!! snik snik...
Hopen dat het snel goed komt..
Hey, ik hoop voor jou dat de RD's wegblijven... ik spreek je maandag weer! Ben benieuwd!

xx Es

Terug
Bovenaan