Nadruk leggen op het uiterlijk!

A

Anoniem

Guest
Ik las ergens in een andere discussie (volgens mij over de oorbellen!!) dat iemand zei: Ik vind zowiezo dat er bij kinderen (baby's) teveel de nadruk word gelegd op het uiterlijk, oorbellen, kleding, staartjes,  broekjes die niet lekker zitten maar aangedaan worden omdat het zo leuk is..  etc etc... (weet niet precies meer hoe het daar stond hoor, maar hier kwam het ongeveer op neer geloof ik..)

Wat vinden jullie daarvan??
Doen jullie dat zelf ook??

Ik denk dat iedereen wil dat hun kind er leuk uitziet. Ik zoek dus ook kleding uit die ik leuk vind maar ik vind het ook belangrijk dat het comfortabel zit. Dus geen te strakke dingen. Ze moeten wel lekker kunnen bewegen in hun kleding.

Ik ben niet zo'n voorstander van oorbellen bij kinderen dus dat krijgt mijn dochter niet. Wel doe ik af en toe staartjes  en andere frutsels in haar haar. Maar als  ze aangeeft dat het niet lekker zit, doe ik ze weer  uit (en anders doet ze het zelf wel hahaha).  

Groetjes Femke

Ik heb wel wat kleding die misschien niet erg lekker zit maar als ik zie dat Teun zich niet vrij kan bewegen gaat het uit en krijgt hij iets anders aan.
Ik vind spijkerbroekjes wel erg stoer maar koop het alleen als het soepel stof is.
Gisteren had Teun een tuinbroekje aan en stond kei leuk maar hij werd er wat houterig door dus broek uit en een ander aan.
Als we de deur uitgaan wel wat gel in zijn stekeltjes maar daar lijd hij echt niks van,

Groetjes Mikkie.

Hoi,

Ja, ik heb het ook gelezen... Ik vond het zwaar overdreven. Ik wil er zelf leuk uitzien en vind het ook leuk om met Heather de goede sier te maken. En volgens mij zitten de meeste baby kleren die je tegenwoordig kan kopen ook best okay.

Groetjes, KT

ps, een leuk jurkje wil toch niet zeggen dat ik op dat moment meer van haar hou?

Tja wat ik er van vind??? ONZIN!
Dan moet je alleen in een vijgeblad lopen, als je het zo gaat stellen.
Iedereen trekt zijn kind dat aan wat ie leuk vind, alsof onze kinderen dat nu zelf kunnen bepalen...

Groetjes Debby

Heeerlijk hoor dat gepop met mijn zoon! Maar natuurlijk trek ik hem niets aan waarvan ik denk dat niet comfortabel is.Gelukkig zijn er vooral veel ontzettend leuke kleertjes die stoer staan en comfortabel zijn.

groetjes Mie

Ik vind het ook héérlijk om te tutten met mijn dochters!
Staartjes, oorbellen, jurkjes, frutseltjes..fantastisch!
Tuurlijk trek ik ze ook geen oncomfortabele kleding aan, maar die hebben ze ook niet, want die koop ik niet!
Maar met staartjes en speldjes doe je je kind heus geen onrecht aan hoor. Ik erger me juist aan kinderen bij Kyara uit de klas die héél lang haar hebben, maar waar geen speldje te bekennen is, dat hangt dan zo voor het gezicht. Dat vind ik juist erg onverzorgd staan.
Ook bij Chloë vind ik het geen gezicht als ik niks in haar haren doe, dus elke dag gewoon een staartje; en het gevecht om het er in te krijgen is gereduceerd van een kwartier naar 5 minuten! O o o , wat ben ik toch een ontaarde moeder....
Sil

hoi hoi

ik denk er hetzelfde over. linsey krijgt geen ongemakkelijke kleren aan, ook ik koop ze gewoon niet. maar ik vind het wel mooi als ze mooie kleertjes aanheeft. en een staartje in het haar. anders zit het voor geen meter. ik vind het ook niks als mijn haar nergens naar zit.je mag met je kindje toch de sier maken het blijft toch je trots en als zij zich er ook goed bijvoeld wat maakt het uit.  

groetjes danielle

Terug
Bovenaan