Nadruk leggen op het uiterlijk!

Echt domme opmerking vind ik dat,  wie wil er nou niet dat ze kindje er leuk bij ligt,staat of loopt,haha.Ik wou dat ze langer haar had,dan had ik zeker staartjes bij Isabella gemaakt,vind het juist leuk staan.En ik kijk ook zeker met wat ik haar aantrek.lekker met haar showen hoor  .ik ben een trotse mama,met een mooie dochter en dat laat ik zien ook ,haha!groetjes wendy

hoi,

Tja ik betrap mezelf erop dat als mijn dochtertje naar het kdv gaat of een dag thuis is dat ik haar dan soms de meest afschuwelijke combi's aantrek. Of een shirt met vlekken.
Ik heb het al afgeleerd om haar haar beste kleren aan te trekken als ze naar het kdv gaat want ze veegt daar al tijgerend de vloer en ze presteren het daar altijd om haar kleren vol eten te knoeien.
Maar ik moet er wel voor waken dat mijn kind niet als een armoedzaaier wordt aangezien!
Dus als we op pad gaan naar familie of vrienden dan zorg ik dat ze er op z'n paasbest uitziet. Qua kleding dan want oorbellen heeft ze niet en ahum strikjes in haar haar ook niet want ze heeft nog bijna geen haar

groeten Elke

Oke, bijna iedereen wil zijn kind dus gewoon leuk kleden. Ik ook!!!
En meestal zijn dat ook nog merkkleren (niet dat dat alleen maar leuke kleren zijn, maar vaak is dat waar ik gewoon op val..)
Ik doe die overal aan: thuis, als we weggaan, maar ook naar het kdv of buiten op het gras. Vind het natuurlijk niet leuk als er vlekken inzitten, maar IK doe mijn kind (meestal dure) leuke kleren aan en ik vind dat ze daar gewoon mee mag spelen. Ik ga het niet bewaren voor alleen de verjaardagen ofzo, want dan heeft ze het uiteindelijk misschien maar 3 keer aangehad en dat vind ik jammer.
Daar is de wasmachine voor, toch?! En als het niet eruit gaat: jammer dan!
Foute combinaties ofzo zou ik nooit doen, ik ben daar misschien heel erg in, maar wil haar altijd op haar leukst hebben, hahahaha.
Ik raak al "in paniek" als alles in de was zit, en ik niks leuks kan vinden (de kast hangt dan nog vol hoor, alleen niet met de leukste dingen of hele foute combi's)

Ik ben echt heel makkelijk hoor wat dat betreft  .
Als ik weet dat we toch niet weg gaan ben ik echt niet moeilijk.
Vandaag heeft Efraim ook een niet zo leuk pakje aan, maar we zijn toch thuis.
Als we weggaan zorg ik wel altijd dat hij er leuk uitziet.
Maar anders, ben ik misschien wel een beetje te makkelijk .

Ik wil dat mijn dochter en goed verzorgd uitziet en mooie kleding aan heeft en daar zor ik dus goed voor.
Ze heeft altijd een speldje in haar haar en ik koop tassen vol kleding.
Voor mezelf koop ik weinig, alles is voor haar.
Zo leuk al die jurkjes, rokjes etc etc.

Groetjes mv isabel (11-10-06)

Wij kleden ons knulletje zoals we onszelf ook kleden. Thuis lekker gemakkelijke kleding zoals joggingbroek of andere lekkere losse kleding. Als we gaan boodschappen doen dan wordt het ietsje netter. en gaan we naar een verjaardag of zo dan wordt het nog wat netter. Echt helemaal piekfijn en strak in pak gaan we nooit gekleed dus Thomas hoeft er van mij ook niet zo uit te zien. We houden zowieso niet van strakke kleding (beknellend, zweten e.d.) en zweten doe ik heel snel en Thomas ook. Dus comfort gaat boven netjes.
Groetjes Ida

Hihihi als ik Jeske geen staartje in doe, is het pas oncomfortabel. Dan hangt het echt in haar ogen. Ik zou het kunnen knippen maar.........neuh staat veel te schattig. Dus ook ik doe weleens iets gewoon omdat ik het leuk vind staan. Daar doe je die kleintjes toch geen kwaad mee. Geloof ik niks van.

Ik ben er ook makkelijk in hoor, bij mezelf en ook bij Daan. Naar het KDV krijgt hij ook de krijgertjes van het buurjongetje aan, hij komt altijd helemaal vies thuis. Vind ik niet erg maar mijn motto is altijd als er op dure merkkleding kots zit, ziet het er ook niet leuk meer uit. Ik koop dus ook geen merkkleding, Daan heeft in 8 maanden tijd 6 maten versleten, gaat nu naar maat 86, voor die 5 weken ga ik niet de duurste kleding aanschaffen. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen doen en dat vind ik echt prima maar ik doe het niet. Tuurlijk vind ik het leuk als Daan er af en toe heel stoer of juist schattig uitziet maar als we gewoon thuis zijn, ga ik me daar echt niet druk om maken. Ook kleertjes die ik niet zo leuk vind maar gekregen heb, gaan gewoon aan.

Terug
Bovenaan