Nadruk leggen op het uiterlijk!

Heueeeee Nienke,

Ja maar Daan is ook een echte rauwdauwer. Jeske trouwens ook. Denk alleen maar even aan die spuggvlekken op die foto van onze schatjes hihihi.....geintje...alle kindjes zijn rauwdauwers.
Ik koop ook geen dure kleding. Dat is ook niet nodig, ik vind genoeg kleding leuk die goedkoop is. Ik vind het natuurlijk wel leuk als Jeske er leuk uitziet maar dat doet ze toch wel.

Ik viond het ook heerlijk om te zorgen dat Erikjan er lekker stoer uit ziet. En inderdaad van een beetje gel in het haar krijgen ze niets. En je wilt toch trots op je kind zijn, en ik   vind het geweldig als mensen zeggen dat hij er zoi leuk uit ziet. Dat wil je toch horen als moeder zijnde. Dus uiterlijk telt wel! En dat hoeft niet ten koste te gaan van het kind.

Janine

Ik doe Joran ook lekker vlechtjes in het haar hoor als ik daar zin in heb  en oorbellen natuurlijk niet te vergeten, in ieder oor drie haha...!

Wij trekken Joran kleertjes aan die wij leuk vinden en de meeste zitten ook lekker volgens mij. Hij heeft ook echte zootjes voor aan zijn voetjes want van andere schoenen krijgt hij zweetvoetjes ... verder zou ik als ik een dochter had ook lekker tutten met de haartjes en zo, das toch leuk! Ik maak me veel drukker om andere dingen hoor!

Xus, Susan

Inderdaad er zijn dingen waar ik me drukker om zou maken....

Janine

Ik moet trouwens zeggen dat ik aan dingen die wat langer meegaan (jasjes ed) wel meer geld besteed. Ook omdat het toch relatief vaak gewassen wordt en mijn ervaring is dat goedkoop dan toch vaak duurkoop is.

KT

Ik moet bekennen dat ik een behoorlijke shopper ben en het niet kan laten om ook voor mijn kleine manneke leuke kleertjes mee te nemen!

Er zijn veel erg leuke, grappige en stoere merken (bijv. Kik-kid, Z8 of Jottum), ik vind het leuk als hij er stoer of juist  schattig  uitziet.   Toch vind ik comfort wel heel belangrijk! Laatst in de uitverkoop een enorm duur shirtje gekocht die ik  (bleek later) niet eens over zijn hoofdje kreeg...huh? -belachelijk-

Versieringen (sieraden)  houd ik niet zo van bij kindjes, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Terug
Bovenaan