Nagenoeg geen zwangerschapssymptomen - 5+3 - Is dit normaal?

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben inmiddels 5,5 week zwanger en ik heb nog nauwelijks symptomen. Begin vorige week wel steken in onderbuik gehad, onderrugpijn en branderig gevoel in borsten, maar daar houdt het wel bij op. </p><p>Nu voel ik bijna helemaal niks meer, alleen een beetje een weeïg gevoel in mijn onderbuik en af en toe een beetje branderige borsten.</p><p>Herkent iemand dit? Het is voor mij de eerste zwangerschap, dus helaas nog geen ervaring.</p><p>Ik heb 10 positieve zwangerschapstesten in mn handen gehad, dus het kan toch niet anders dan dat ik zwanger ben zou je zeggen :)</p><p>Bedankt alvast voor jullie reactie!</p><p>Liefs,</p><p>Laura</p><p> </p>

Hoi Laura,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vaak beginnen de klachten pas na 6/7 weken. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ook niet veel klachten te hebben (hooguit wat moe en kortaf), maar kwam twee weken later alsnog tot de 13 weken. En er zijn natuurlijk ook nog geluksvogels die vrijwel zonder zwangerschapsklachten de 40 weken doorkomen!
Groetjes 

Gefeliciteerd 
Ik herken dit zeker.   Ik ben nu 33 weken zwanger. En de enige symptomen die ik gehad  heb waren wat pijnlijke borsten en veel honger verder heb ik heel mijn zwangerschap  nergens last van gehad.   Ik zie het als iets positiefs  dat ik een super zwangerschap heb.  Liever dit als alleen maar  ziek of andere kwaaltjes.
Iedere zwangerschap  is anders. 
Probeer wel een klein beetje te genieten  van je zwangerschap en je niet zo druk te maken ?
Veel succes 

Hoihoi,
Gefeliciteerd!!
De eerste weken had ik ook alleen een wat weeïg gevoel onder in mijn buik, borsten waren in week 6/7 wel erg gevoelig. 

Joh ik had toen ook nog nergens last van hoor! Wist niet eens dat ik zwanger was.. maar geef t nog een week of 2 en dan gaan je borsten waarschijnlijk wel gevoelig worden. Bij mij bleef het daar overigens bij, en was na 3 weken ofzo over. Sindsdien weer nergens last van, wees er blij mee!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Je gaat jezelf helemaal gek maken met al die forum e.d. Hahaha.
Ben wel weer een beetje gerustgesteld. Ik ben dus niet de enige! Hopelijk blijft het zo de aankomende 8 maanden. Er is mij altijd verteld dat hij meer symptomen je hebt, hoe beter het met het kindje gaat. Gelukkig is dit dus niet altijd zo.
Bedankt allemaal en ik ga lekker genieten en blij zijn met de zwangerschap!

Hoi hoi,

Ik snap je gevoel! Ik ben inmiddels (na mijn berekening) 7weken en 3 dagen. Hier ook nauwelijks symptomen. Het enigste is dat ik heb gehad qua symptomen waren in het begin steken in mn buik en menstruatie achtige pijn.. 2 keer misselijk geweest maar daar hield het ook wel mee op. Moet wel zeggen dat ik ook erge honger heb iedere keer..
Geeft me ook een onrustig gevoel aangezien ik alleen maar berichten voorbij zie komen met misselijkheid etc.
Volgende week 1e echo dus nog ff afwachten :)

En 1 tip  probeer  zo min  mogelijk op te zoeken op internet.
Daarmee heb ik mezelf ook vaak gek gemaakt. 
Mijn verloskundige zegt altijd ipv dat je het op internet op zoekt bel ons gewoon  
?

Terug
Bovenaan