Nagenoeg geen zwangerschapssymptomen - 5+3 - Is dit normaal?

Gefeliciteerd! 
Heel herkenbaar die vele testen ? En het missen van de symptomen ook.
ik ben nu 7 weken en heel af en toe wel wat kleine dingetjes sinds een weekje. Daarvoor ook niets. Ook de eerste zwangerschap. Ik vind het moeilijk om dingen te herkennen. 
2 weken terug, 5 tests gedaan, 1 dag erna nog 1, 3 dagen later weer 1 en vandaag ook nog ? Vanwege t feit zo weinig last te hebben ergens van. En geloof het nog steeds niet. Maandag gelukkig de intake bij de gyn en m'n eerste echo ?

Mijn symptomen begonnen pas met 8weken..erg moe..maar dat was het ook.
met 12 weken  waren mijn bh's en broeken te klein aan het worden.thats it!
Geen moment ziek geweest.
Dus ik zeg...geniet ervan!!

Hier hetzelfde.  Ik ben 1.5 dag misselijk geweest vlak nadat ik wist dat ik zwanger was. Denk nog steeds dat dat eerder tussen mn oren zat dan het echt zo is.  Mn borsten zijn met 6 weken 2 nachten heel pijnlijk geweest en dat is het wel zo ongeveer.  Oh ja... gebukt in de tuin werken is niet meer fijn. 
Ik heb met 8 weken een vitaliteitsecho gehad en daar bleek op dat alles goed gaat.  Hartje klopt,  armpjes en beentjes zijn er, het ziet uit als een gummibeertje. Precies zoals het nu hoort te zijn.
Inmiddels ben ik nu 9 weken en krijg woensdag mn termijnecho. Ondanks dat het vorige keer dus in orde was maak ik mij toch wat zorgen of het nog steeds in orde is,  omdat ik niks merk. Ik blijf maar duimen dat we woensdag een groter gummibeertje zien?

Hier hetzelfde.  Ik ben 1.5 dag misselijk geweest vlak nadat ik wist dat ik zwanger was. Denk nog steeds dat dat eerder tussen mn oren zat dan het echt zo is.  Mn borsten zijn met 6 weken 2 nachten heel pijnlijk geweest en dat is het wel zo ongeveer.  Oh ja... gebukt in de tuin werken is niet meer fijn. 
Ik heb met 8 weken een vitaliteitsecho gehad en daar bleek op dat alles goed gaat.  Hartje klopt,  armpjes en beentjes zijn er, het ziet uit als een gummibeertje. Precies zoals het nu hoort te zijn.
Inmiddels ben ik nu 9 weken en krijg woensdag mn termijnecho. Ondanks dat het vorige keer dus in orde was maak ik mij toch wat zorgen of het nog steeds in orde is,  omdat ik niks merk. Ik blijf maar duimen dat we woensdag een groter gummibeertje zien?

Hier hetzelfde.  Ik ben 1.5 dag misselijk geweest vlak nadat ik wist dat ik zwanger was. Denk nog steeds dat dat eerder tussen mn oren zat dan het echt zo is.  Mn borsten zijn met 6 weken 2 nachten heel pijnlijk geweest en dat is het wel zo ongeveer.  Oh ja... gebukt in de tuin werken is niet meer fijn. En erg moe zijn,  maar ik ben ook schildklier patiënt dus dit herken ik wel.

Terug
Bovenaan