Nagenoeg geen zwangerschapssymptomen - 5+3 - Is dit normaal?

10 testen.. heerlijk herkenbaar. Symptomen komen nog wel en zo niet: geniet ervan! Je hebt geen symptomen nodig om zwanger te zijn hoor.. en volgens mij ben je dat wel! ? 

Hoi @Gebruiker10086837.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Misschien hebben wij wel gewoon geluk en komen we er makkelijk van af hahaha :) 
En ik las idd hier op het forum alleen maar berichten over mensen die volop misselijk zijn, pijnlijke borsten hebben, stemmingswisselingen e.d. dus begon me ook zorgen te maken.
Fijn om nu even te lezen dat ik niet de enige ben.
Spannend de eerste echo volgende week! Ik mag pas 14 september (10 weken en 2 dagen) voor de termijnecho. Is het voor jou de eerste?
Liefs,
Laura

@Nicolle B Niet zoeken op internet -> onmogelijke missie!!! Voor mij dan in ieder geval... Te nieuwsgierig denk ik. Maar je hebt zeker gelijk, zou meer rust geven!
@Gebruiker10075190 Tja, je kan het maar zeker weten. hihi. Van de week nog een testje gedaan om het nog even te checken. Controlefreak? Nee hoor :)

@laura-tienapril Ja het is de 1e keer! Dus alles is spannend haha. Kan niet wachten tot volgende week.. dagen lijk zo sloom voorbij te gaan! En inderdaad misschien hebben wij gewoon geluk! 

Ik snap het gevoel heel goed, want ik had precies hetzelfde. Eigenlijk vrijwel geen klachten of symptomen. En ik heb eigenlijk de hele zwangerschap geen last gehad (ben nu 34+4) op harde buiken tijdens het werk na in de 18e week. De kleine is hartstikke gezond, dus dat zegt helemaal niks. Dus ik zou je absoluut geen zorgen maken en geniet er juist van dat je alles nog kan, voordat je het weet ben je te dik om je eigen veters te strikken ;)

Hier ook de  mama tot week 6 a 7 geen symptomen maar kwam daarna er snel op terug haha. Wacht maar even tot 6.5 week. Hier nu 25 weken zwanger.

Gefeliciteerd trouwens!!

Hey gefeliciteerd! 
Je hoeft helemaal geen symptomen te hebben, ik was alleen in week 14 misselijk en nu in week 39 voel ik me weer wat minder, verder nergens last van gehad 

succes x

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb een test gedaan rond de 5 weken ivm met gevoelige borsten. Nog geen week later verdween dit kwaaltje en heb ik nergens last van gehad. Met 9 weken had ik bruinverlies en zat ik in de put en dacht dat het afgelopen was. Inmiddels ben ik al 14 weken.. Ieder lijf is anders, probeer te genieten! Ik ben een mega stress kip en zelfs ik probeer het wat meer los te laten. Je schiet er niets mee op, helaas. 

En google alsjeblieft niet, daar heb ik mezelf helemaal gek mee gemaakt! :p

Terug
Bovenaan