Haai lieve meisjes!!
Wow deel 2, heb je goed gedaan Connie! Lekker weer fris beginnen en dan zie ik meteen dat Tink!!! zwanger is!! Joepie Tink!!! GEFELICITEERD!!! Echt geweldig zeg, leuk leuk leuk, dus nu zit jij ook al bij de zwangeren, tjeminee, ik moet me echt snel bij jullie gaan voegen hoor!
Het zal wel even heel raar zijn voor jullie, he, een lang verwachte zwangerschap, heel veel blijdschap, maar het zal wel onwerkelijk zijn, he? Dat zou ik me zo goed voor kunnen stellen!!
Conny, je mag zeker wel bij me komen wonen hoor! Ik zorg gewoon voor goede leidsters die op de groepen staan in mijn kdv en dan gaan we lekker zonnen naast het zwembad, ja lijkt me een goed plan!!! HAhahahaha!
Hey die heldere afscheiding van je, was dat geen ovulatieslijm? Zou goed kunnen, ik heb ook wel eens gehoord dat de baarmoeder slijm loslaat bij een bevruchting, ja ja ja, wie weet joh!!! Zou wel heeeeeel geweldig zijn, he?!
Wat een leuke ervaring heb jij gehad tijdens de pretecho zeg!! Geweldig!
He, ik bof wel hoor, hier in Spanje is het normaal om elke 5 a 6 weken een echo te laten doen tijdens de hele zwangerschap, ze houden hier gewoon beter de controle erop, denk ik, en het wordt ook allemaal vergoed! Wel leuk, he, in Nederland moet je toch voor de pretecho betalen. Vertel eens hoe vaak er echo ´s zijn in Nederland.
Oeps, fijn om je hier weer te zien en dat jullie er weer fris tegenaan kunnen gaan, hoop dat het snel weer raak is!
He, ik heb geen baby, maar wel een babykatertje, ben ik jullie helemaal vergeten te vertellen. We hebben hem nu bijna 3 weken, hij is nu 6 weken oud, ja we hadden hem al met drie weken en toen hebben we hem zelfs de fles moeten geven. Echt zo ´n klein bolletje wol. ontzettend lief. Hij heeft een Hollandse naam gekregen, JOEP!! Hihi.
Wie vertelde dat nou, Iris??? Dat de kat bij jou op schoot kwam zitten toen je zwanger was?
He, even een vraagje, hoe zat dat nou met toxoplasmose, voor het geval dat ik zwanger word..... laten we het nou eens hopen, verdorie!
Ik mag de bak dan niet verschonen, maar ik mag hem dan toch wel aaien??
Nou voor iedereen alvast een heel fijn weekend, ik hoef morgen maar twee uurtjes te werken, joepie!! Want ik moet naar het zkh om bloed te laten prikken voor de onderzoeken..
Dikke zoen Mamaita