*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Haai..

Wow Tinkerbell wat goed! Van harte gefeliciteerd! En een gezonde zwangerschap gewenst!

@ Suusmama: wij hebben van onze oudste zoon een pretecho laten doen bij 22 weken! Die was echt super! De echoscopiste vertelde ons dat je de mooiste echo had rond de 22 / 23 weken, omdat ze dan de baby nog in 1 scherm afgebeeld kreeg! Zooo mooi, zo’n echo!

@ MamaJB: op zoek naar psz? Spannend weer een nieuwe fase is! Ik weet nog dat onze zoon ging…pff ik had het er moeilijker mee dan hij! Mijn kleine ventje werd ineens wel heel erg groot! Hihi

@Mamaita: Wat Sanpap zegt is helemaal waar, je moet erg oppassen met de ontlasting! Ze adviseren zelfs als je zwanger bent geen kattenbakken te verschonen of te gaan tuinieren!
En of je het mag aaien?? Dat denk ik wel, je aait zijn poeperd niet toch???? Hahaha
Misschien is het je al eens gevraagd, maar dan heb ik er overheen gelezen: Waar woon je in Spanje?

@ Sanpap: Hoe gaat het met je? De miskraam een plekje kunnen geven? En wat een heerlijk vooruitzicht zeg lekker een week naar Oostenrijk!

Ik ben niet zo’n ster in die tabel.. Wil iemand mijn NOD op 10 maart zetten??
Niet dat wij al bewust weer aan het klussen zijn, maar het is wel zo fraai als het een beetje up 2 date blijft!

Mijn zoontje is aan het kwakkelen met zijn gezondheid, afgelopen maand zijn zijn neusamandelen weggehaald. Maar hij blijft maar snotteren, tis zonde arm manneke!
Ook heeft hij weer behoorlijk last van zijn luchtwegen, hij heeft al 2 puffers. Dus wij hebben er al weer een paar gebroken nachten op zitten! Nou ja..tis bijna weekend, kunnen we weer wat bijtanken!

Liefss

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

W1980
29
1
6
14

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Mamaita  
27
1
8
7

Sonica
31
1
5
7

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeoniR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9  maart        
2e echo
13 weken
15.50

Binnenvaartschipper
24 feb
2e echo
11 weken en 1 dag
14.30

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00
zo Oeps even bijgewerkt voor je!!

Oja Mamaita: mijn neefje heeft ook twee katten en zijn vrouw is ook zwanger. Hij maakt gewoon de kattenbak schoon. Verder niets anders dan normaal. Zij geniet gewoon van hun twee poezen. Gewoon uitkijken met de ontlasting en zijn poepert dus, haha

Ik heb nog even een link voor je opgezocht, daar kun je het wel vinden:

http://www.babyinfo.nl

Een voordeel, je hebt van een kat wel de liefde, maar niet de lasten. Een kat op schoot, een aai over zijn bol, af een toe een keer miauw en een gekke sprong, daar kun jij gewoon van genieten. De kattenbak is toch al een rot klusje, kun je nu dus zonder problemen op je man afschuiven, hahaha.
Succes met de kleine kitten, want 3 weken is echt super jong....

Liefs SanPap

Hey een tweede deel van de Najaars 2008 stoppers Wat goed!!

@MamaJB: goed gedaan da's een heel stuk beter zo!

@Suusmama: Wat fijn dat alles met je kleintje goed was. Alleen jammer dat de echo op deze manier niet zo leuk was voor je.

@Tinkerbell: Zwanger!!! Wat leuk meid. Van harte gefeliciteerd joh!! Weer een zwangere erbij.

Liefs  

@LeonieR: Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Sorry, ik vergat je bijna.
Geniet er van!!

@SanPap: Genieten jullie straks maar lekker van je wintersport vakantie! Hebben jullie verdient na zo'n rot tijd. Veel plezier.

@Mamaita: jij gefeliciteerd met je Baby Kitten! haha. En inderdaad: kijk uit met verschonen als je straks zwanger mag zijn.

Hey allemaal,

Bedankt voor de felicitaties!!!

En bij deze de glitters

xxxxx Tink

He meiden,

Al weer een nieuw topic.... joehoe!!! En gelijk 2 zwangeren erbij... Leonie en Tinkerbell van harte gelfeliciteerd. Geniet ervan.

En ook fijn om te lezen dat SanPap en Oeps er weer zijn en dat jullie er straks weer helemaal voor gaan. Ik hoop dat het een beetje goed gaat met jullie en dat jullie genoeg steun krijgen in jullie omgeving.

Binnenvaartschipper.... fijn zeg dat je weer een goede echo hebt gehad. En hij/zij lekker aan het spartelen in je buik... heerlijk. Gek idee he dat je daar dan nog niks van voelt. En je eerste pakje al gekregen. Zo lief, zacht en klein allemaal.

Connie... moest erg lachen om je badpakverhaal. Super om te lezen en heel herkenbaar. Heb het zelf niet gedaan maar kan me het me helemaal voorstellen.
Trouwens nog bedankt voor je tip over de kinderwagen. Wist niet dat de bugaboo een lager model was. Echt wel handig he zo'n forum. De mutsy vind ik trouwens ook een mooie wagen. We zagen vandeweek nog een mooie Mutsy Urban Rider op marktplaats staan en daar hebben we een bod op gedaan. Misschien wel een beetje vroeg maar ja we vonden de wagen gewoon zo mooi.

Mamaita....vind het heel erg van je vader. Lijkt me verschrikkelijk om hem zo te zien. Gelukkig heb je een lief mannetje die je enorm goed steunt. Fijn is dat. Die van mij is ook zo'n lieverd!
En wat leuk en handig trouwens dat jullie er al helemaal uit zijn qua namen. Vind het zelf nl. echt supermoeilijk.
En dat verhaal  van die kat die steeds op schoot kruipt dat was ik idd. Heb je goed onthouden zeg!!! En wat leuk dat jullie een kitten hebben. Zo schattig en een leuke naam hoor... Joep.... en het klopt idd wat de andere meiden zeggen, je mag je kat gewoon aaien maar het verschonen van de kattebak zou ik lekker aan je mannetje overlaten. Het kan wel hoor maar dan zou ik handschoenen aantrekken maar ik neem het zekere voor het onzekere dus ik doe het niet meer.

Ikke...17 weken en maar 1 kilo gegroeid. Super zeg!!! Dat gaat goed. En fijn zeg dat je zo'n goed gevoel bij mijn zwangerschap hebt. Hopelijk is dat ook echt zo. Ik leef idd van echo naar echo maar ben toch ook wel positief hoor. Ben al weer bijna 12 weken, gaat toch wel snel ondanks dat het van mij nog wel veel sneller mag gaan. En jullie zijn er dus bijna uit qua namen. Wij niet. Vind het ook enorm moeilijk en mijn vriend wil het er ook niet te vaak over hebben. Durft ie niet want hij vindt het daarvoor nog te vroeg. En jullie hebben voor een mooie prijs een kinderwagen gekocht zeg. Is echt wel handig dat marktplaats. Ik ben zelf ook druk op zoek want als je alles nieuw koopt ben je superveel geld kwijt.
Oh en dat je je kindje al voelt... speciaal he?!! Ik kan daar ook niet op wachten. En nog een paar weekjes en dan weten jullie of het een jongentje of een meisje is.... super. Ik ga daar de komende echo ook al naar vragen. Ben dan 13 weken dus zal denk ik nog wel geen antwoord kunnen krijgen maar vraag het toch. Krijg een inwendige echo dus dan is het beter zichtbaar dus wie weet.... maar denk dat ik nog wat langer geduld moet hebben... ha ha ha!

Leentje.... jullie zijn er dus ook al bijna uit met de namen... Goed zeg. Wat voor namen vind je leuk??
En lekker zeg een weekendje weg. Waar gaan jullie naartoe??

Suus.... fijn zeg dat je een goede medische echo hebt gehad. Ze kunnen er natuurlijk niet alles op zien maar al wel heel veel. Jullie willen niet weten wat het is? Ben ik even kwijt. En dan straks nog lekker een pretecho laten doen. Een collegaatje van mij had ook afgelopen week ook een pretecho gehad en was heel mooi om te zien maar ze konden het gezichtje niet goed zien omdat hij steeds zijn armpjes voor zijn hoofdje had en nu mogen ze volgende week gewoon nog een keer terugkomen. Super he?!

He meiden, fijn weekend allemaal en tot snel!!

Liefs Iris

Hey meiden,

Wat een gezellig geklets hier zeg :). Een aantal van jullie wil dus weten wat het wordt. Wij willen het niet weten, blijft het een gezellig. Het klinkt afgezaagd, maar het maakt ons echt niet uit. Maar goed, we moeten dus wel een jongens en een meisjesnaam hebben. Een meisjesnaam, daar hebben wel een heel lijstje van. Maar een jongensnaam is moeilijk zeg. En het moet ook nog passen bij de naam van ons zoontje. Dat wordt hard nadenken. Tips zijn welkom. Liefst met twee lettergrepen en het mag niet beginnen met een M, T, Z of S.

Na onze echo van deze week, die behoorlijk medisch was, hebben we besloten om inderdaad een afspraak te maken voor een pretecho. We kunnen de 14e maart al terecht en dat is dus al over twee weken. Leuk! Ik ben dan bijna 22 weken en volgens de vrouw die ik sprak is dat een prima tijd om een echo te maken. Jullie hadden dus gelijk. Het kindje past dan nog in het scherm. Wij gaan voor een 4D echo. Hebben jullie hier ervaringen mee? En kunnen we ons zoontje van 3,5 meenemen of zal hij het maar 'eng' vinden?? Op de site staat dat het geen enge beelden zijn, maar ja, dat schrijven ze natuurlijk expres op site.

Fijn weekend allemaal. Wij vliegen dit weekend naar de Can. Eilanden. Heerlijk!!!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan