Hey meiden!!
Jeetje wat gaat het hard zeg: deel 2 alweer! En al zoveel zwangeren. Maar helaas ook nog een aantal meiden waarbij het nog steeds niet gelukt is of waarbij het mis is gelopen. Lieverds, ik hoop voor jullie dat dit topic heel veel geluk gaat brengen en dat we aan het eind van dit topic met z'n allen zwanger zijn!! Gun het jullie zo!!
@SanPap, dus jullie wachten even een ronde voor jullie weer aan het klussen gaan. Toch hoor je daar veel verschillende verhalen over. De een krijgt het advies om even te wachten, de ander zegt dat je juist extra vruchtbaar bent na een mk. Als jullie maar doen waar jullie het beste gevoel bij hebben! Ga straks weer heel hard voor je duimen hoor!
En, heb je de Jackpot nog binnen gesleept dit weekend? Zo ja, dan trakteer je ons wel op een etentje toch?
Nog even en dan gaan jullie heerlijk skien! Er ligt dan vast nog meer dan genoeg sneeuw. En het voordeel van maart is vaak het mooie weer he?! Ik ben vorig jaar eind maart nog een weekend naar Zwitserland geweest, prachtig weer en veel sneeuw!
@Binnenvaartschipper, joepie!! Alles was goed op de echo, wat fijn! Je vroeg of ik een vermoeden had over wat het wordt. Maar ik heb echt geen idee... De meeste mensen in onze omgeving denken dat het een jongen wordt. Moet zeggen dat ik ook geen enkele voorkeur heb!
Hoe heet jullie schip ook alweer? Ben het even kwijt, haha!
Oh en jullie hebben het goede nieuws verteld, wat leuk! Gaaf he, al die reacties?!
Wanneer is je volgende controle? (voor het lijstje)
@Leentje, jullie zijn heerlijk een weekendje weg geweest! En wat een mooie namen hebben jullie al in gedachten zeg! Oke, ik zal verklappen wat onze namen zijn: Voor een jongen Jesper en voor een meisje Linn. Eerst zaten we aan Lynn met een y te denken. Maar dit maakt het wat Nederlandser, vinden we leuk. Voor een meisje zijn er nog wel meer namen die ik erg mooi vind, zoals Ivy, Eline, Nina, Elise, Lisa, Lise, Britt en Lucy. Maar m'n vriend vindt Linn echt het allermooist en ik denk ik ook wel.
@Connie, ik probeer telkens een foto van m'n buik hier te plaatsen maar het lukt me niet. Ik kopieer en plak gewoon, volgens mij lukte dat in het verleden wel. Heb jij tips?
Voor jou is het wachten weer aangebroken. Spannend! Hoeveel rondes proberen jullie het nu nog voor jullie weer even wachten? Waar had dat wachten ook alweer mee te maken? Met dat je zoontje naar school moet? Ben het even kwijt, sorry. Maar m'n geheugen is echt net een zeef...
Wat je trouwens omschreef, die afscheiding: ik heb dat ook (gehad). Nu natuurlijk helemaal erg, maar dat heeft met de zwangerschap te maken. Word er helemaal gek van, moet echt bijna twee drie keer per dag schoon ondergoed aan. Ze raden inlegkruisjes af... Maar ik heb dat ook eerder gehad, voor ik zwanger was. Kan me eigenlijk niet zo goed meer herinneren of dat in de maand van de positieve test was. Maar ik weet wel dat ik al zo'n twee weken voor de positieve test veel meer afscheiding had dan anders!
@Sonica, voor jullie is het wachten ook weer aangebroken. Hoe voel je je? Merk je al veranderingen aan je lichaam? Ik hoop het zo!
@SuusMama, fijn dat alles er goed uit zag op de 20-weken echo zeg! Maar kan me voorstellen dat je ervan baalde dat het allemaal zo 'medich' was. In principe zijn wij niet van plan om een pretecho te laten maken, omdat onze vk zelf zo'n apparaat heeft en geregeld een echootje maakt. Daarnaast wil m'n vriend liever geen 3d echo, hij vindt dat maar nare beelden en al zo echt. Wat goed dat jullie al zo snel terecht kunnen voor een pretecho! Ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren. Misschien gaan wij het toch wel doen hoor, je weet maar nooit, haha!
OOOHHHHH, jij zit nu gewoon op de Canarische Eilanden, JALOERS!!! Had ik niet in je koffer gepast? Heel veel plezier daar meis! Lekker genieten!
@LeonieR, GEFELICITEERD! Wat fijn meis! Kun je het al bevatten? Weet je al wanneer je eerste afspraak bij de vk is? En wanneer denk je uitgerekend te zijn?
@Potjeongeduld, fijn dat je je zo goed voelt. En dat moe zijn hoort er jammer genoeg bij he... Ik moet zeggen dat ik daar nu minder last van lijk te hebben. Maar moet wel echt uiterlijk 23.00 uur m'n bed in, anders pffff..... Wanneer is je volgende controle? Vul je het lijstje even in?
@Oeps, oh wat fijn dat alles er weer goed uit ziet! Gaan jullie het nu echt weer actief proberen of echt nog even rustug aan? Wat sneu voor je zoontje zeg! Hopelijk gaat het ondertussen wat beter?
@Tinkerbell, jij ook GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws zeg! Oh wat ben ik blij voor je! Hoe voel je je? En heb je de vk al gebeld?
@Mamaita, nou ik denk dat ik ook maar ga emigreren en bij je kom wonen, haha! Klinkt zo goed allemaal! Gefeliciteerd met jullie babykatertje! Oh wat snoezig zeg, en een leuke naam! Idd wel oppassen met het verschonen van de kattenbak. Ik zou het ook door manlief laten doen voor de zekerheid!
Wanneer krijg je de uitslagen van het bloed?
@Krista, ik zie staan dat je gisteren je eerste echo had! Hoe was het?
@Iris, ik kan me voorstellen dat je man het ook allemaal nog heel erg spannend vindt en nog niet echt over namen durft na te denken. Maar wat gaaf dat jullie een babykamer hebben gekocht! Goed hoor, je moet er toch lekker naartoe leven. Dit maakt het allemaal nog wat echter he?! Nog even meis en dan alweer je tweede echo! Wat gaat het snel he?! Hoewel het jullie natuurlijk niet snel genoeg kan gaan.
@Heleen, hoe is het met jou? Al een tijdje niet gelezen hier.
@W1980, MaikeSanne, Jazzie, Mama2006, schrijven jullie hier nog mee? Hoe gaat het met jullie?
Nou, hier gaat het allemaal erg goed. Terwijl ik dit bericht getypt heb, heb ik het kleintje weer een aantal keer gevoeld, zo leuk! Het is druk vanavond. Gisteren heb ik het niet gevoeld. Vandaag alweer 18 weken! Nog 15 dagen en dan de 20-weken echo, joepie!!!
Wat denken jullie dat het wordt bij mij? Hihi, ben zo benieuwd wat iedereen denkt...
Dikke kus!!
NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Februari
W1980
29
1
6
14
NOD