namen?

Hoi Indra,

Ik vind het leuk dat je je kindje gaat vernoemen, dat doen wij als het een jongetje wordt ook. Als het een meisje wordt kunnen we gewoon niet DE naam vinden om te hernoemen.
Als het een jochie wordt noemen wij hem Dylan William Koene. William is de 2e naam van mijn vriend, de naam van zijn vader en opa en koene is de naam van mijn overleden opa.
Als het een meisje wordt noemen we haar Aimee of amy(spelling zijn we nog niet over uit) Caitlyn Rebecca.
Ik vindt je jongensnaam (uiteraard :D) heel erg leuk en je meisjesnaam ook, lekker origineel!

liefs Sas

hey hey,

wij hebben voor als het een jongen zou worden Devon als naam, we waren hier snel klaar mee, ik heb het ooit ergens gelezen en vond het een perfecte naam

voor een meisje wordt het echt een groot drama, met onze dochter was het al een drama dus nu wordt het nog erger..

Iig heel veel succes met het uitzoeken van een naam

Groetjes Claudia

he hoi ,

wij vinden juist jongensnamen een stuk makkelijker!!!
dan word het TIJL of VIGO .
leuk toch?
maar een meisjesnaam ? ik heb nog geen idee....... zo moeilijk!!
gooi wat in de groep zou ik zeggen....geen oud hollandse namen maar echte
stoere korte namen!!!

groetjes!!

Hallo dames,

Een leuke jongensnaam??? Onze zoon heet "Jules" en dat vinden we helemaal geweldig!!
We kregen veel leuke reacties. En zowel "Juultje" als "Julius" worden als bijnamen gebruikt en dat is zowel lief als stoer!

Misschien heb je er wat aan.
(Als we nu een jongen erbij krijgen gaan we voor "Luc" of "Cornee") We zijn er nog niet uit....   Nog 6 weken te gaan...

Gr Antoi

Terug
Bovenaan