Nanda

Kom maar op dames, workshops vanaf 4 personen!

Ik zal er eens over nadenken wanneer zoiets mogelijk kan zijn. Maar Pauline ik wil best je moeder eens een handje helpen hoor, lijkt me erg gezellig!

Nou, ik denk dat ik dat ook wel leuk vind!
Thanx for the tips, ik ga gelijk eens kijken!
Liefs NElleke

Ik heb even rond geshopt haha en we zijn al met zn drieen voor een workshop.
Mijn moeder vind namelijk dat je er wel iets aan mag verdienen en daar heeft ze groot gelijk in.
Ik mail je zo nog even over zaterdag

Ik ben even aan het kijken op die site! Wat geweldig! Lijkt me super om dat te kunnen! haha
HEt jammere eraan is, als je het uitprobeerd....iemand moet het opeten! haha (arme sonja)

Duurt het lang voor je je eerste 'gelukte' taart hebt?

Hoi,

Hier wordt ook niet gegeten van de taart, ook Sonja schuift hier dagelijks aan tafel. Dus maak ik ze voor verjaardagen en wanneer mensen er om vragen. Je eerste taartje gaat waarschijnlijk geweldig, de tweede is een ramp! Maar je leert er steeds meer bij. Het is een erg leuke hobby maar toch ook wel een beetje prijzig, want je wordt echt heel hebberig!

@Pauline, Roep maar een datum dan maken we er een gezellige middag van.

Groetjes Nanda

het lijkt mij ook wel leuk zeg!
weet alleen niet of het een beetje te rijden is voor me, maar ik hoor wel wanneer en waar!
(als ik meemag tenminste )

liefs Jenneke

@mamlizz, iedereen is welkom, als we een datum hebben laat ik het je weten, anders pikken we gewoon een 2e datum.

Groetjes Nanda

He nanda, heb jij misschien nog een tip voor me
De tip van Nanda, van maandag 4 februari ....

Mijn familie is dol op kwarktaart. Dat kan ik best goed maken, maar ik zou het wel eens anders willen versieren. Nu doe ik gewoon rondom kersen/aardbei/mandarijntjes neerleggen, afhankelijk van de taartsmaak.
Maar ik vind bijvoorbeeld die vlinders van jou prachtig! Ik zag hoe je ze van snoeppapier maakt, maar die van jou zijn veel mooier. Wat die jij anders?
En heb je nog een creabea idee voor op de kwarktaart...
Thanx!
NElleke

Terug
Bovenaan