Nappy Wrapper

Hallo,

heeft iemand ervaring met de "nappy wrapper"? Hij lijkt zo handig, is 'ie dat ook of kan ik beter een gewone luieremmer kopen?

Alvast bedankt voor de reakties!!
 
hoi hoi
ik heb ook een nappy wrapper.ik heb hem gekregen.
ze zijn wel makkelijk als je de gebruiksaanwijzijn eerst goed leest, je ruikt die poep geur niet, maat ja als je de luier emmen elke dag leegt is er ook niets aan de hand, het was een dure investerring maar is wel handig vind ik zelf persoonlijk.
maar zou het niet uit mezelf hebben gekocht.
succes
 
Nou, wij hebben een gewone emmer en die legen we vaak, maar die geur vind ik af en toe wel behoorlijk vies, hoor!
Ik zit er aan te denken om alsnog een nappy wrapper te kopen, al was het alleen maar voor de toekomstige broertjes en zusjes!
 
Ik heb een nappywrapper gekocht nog voor mijn zoontje geboren was. Ik had die lucht die uit de luieremmer komt te vaak bij anderen geroken. En ik moet zeggen, het werkt fantastisch, geen nare luchtjes enzo. Let wel op de kosten, zo'n navulcassette kost geloof ik een eurootje of 6 dus het is wel een stuk duurder dan een gewone emmer. Maar ik heb het er graag voor over. Het is schoon, hygienisch en reukloos.
 
Wij hebben helemaal geen luieremmer. Vieze luier doen wij in plastic diepvrieszak of grote boterhamzak en hoppetee... in de grote (keuken)afvalbak. Stinkt ook niet.
 
Terug
Bovenaan