Nappy Wrapper

Misschien als je kindje op een kinderdagverblijf zit, kan je vragen of ze dat voor je kunnen bestellen bij de groothandel. De meeste kinderdagverblijven maken gebruik van dat soort bedrijven en kan je het vaak tegen een voordelige prijs kopen.
 
Even een tip voor de mensen die zo'n ding willen aanschaffen (ik gebruik zelf katoen dus heb er geen ervaring mee... hier ruik je overigens helemaal niets van de luiers!):
Op www.marktplaats.nl en op www.ebay.nl (allebei veilingsites) worden ze heel vaak tweedehands aangeboden.

Persoonlijk vind ik dat wel verdacht hoor, dat ze zoveel tweedehands te krijgen zijn, want zo lang zijn ze volgens mij nog niet op de markt. In mijn ogen betekent dat ook dat er een hoop mensen niet tevreden over zijn...
 
Nee, hoor ze zijn best alweer een tijdje op de markt. En als je kind uit de luiers is heb je het ding dus niet meer nodig. Dus vandaar dat mensen het te koop aanbieden. Let wel even op welk model je dan koopt want voor de oudere modellen kun je niet meer overal cassettes kopen. Ik weet dat prenatal voor de zowel de nieuwe als de oudere nog vullingen verkoopt.
 
Ik heb hem nooit gebruikt.

Ik gebruik in de keuken altijd plastic tasjes (supermarkt, bouwmarkt, kleding) in de prullebak. Iedere dag komt er wel een nieuw zakje in, dus stinken doet het nooit. Verder kun je voor een paar eurocenten pedaalemmerzakken kopen. 1 vuile luier erin en dichtknopen is dan nog altijd goedkoper dan de nappy wrapper.

Wat ik het meest irritant vindt van de Nappy Wrapper is bediening. Je hebt 2 handen nodig om hem te gebruiken en je moet dan ook nog krom staan. Niet gebruiksvriendelijk.
 
Terug
Bovenaan