Nappy Wrapper

Wij hebben een Nappy Wrapper kunnen lenen. Maar gebruiken deze al een tijdje niet meer. De luiers worden naatuurlijk ook steeds groter dus de Nappy Wrapper zat al snel vol. Nu wij elke luier direct in de afvalbak gooien hebben wij ook geen last van de stinkende luiers.
 
Wij hebben dus nog gewoon vuilniszakken en niet echt een vuilnisbak. Alleen een afvalbak in de keuken en daar ga ik zeker geen luiers in doen. Dus voor mij is de nappy wrapper een uitkomst, echt een ideaal ding.
 
Ik vind hem helemaal top!

En soms heb je wel eens aanbiedingen voor de vullingen! En er zijn een aantal merken die erin passen, dus zoek gewoon de goedkoopste. We duur he?

Lein
 
Ik vind zo'n nappy wrapper echt zonde van je geld. Ikwerk ook met een pedaalemmerzak in de emmer. Zolang je de dekselerop houdt heb je echt geen last van luchtjes. Het leven is toch al duur zat, waarom zou je het jezelf dan nog duurder maken?
 
Ik vind het dus echt smerig, die lucht die uit de emmer komt als je de deksel er even af haalt. En die moet er toch echt af en toe af om er een luier in te gooien. Ik heb er dus geld voor over om niet in die lucht te zitten. Een ander vind dat zonde van het geld en neemt die lucht voor lief. Ieder haar eigen keuze zou ik zeggen.
 
Aan Lein van 10-09-2004 23:02:29 :
zijn er verschillende merken navulling die erin passen??? Dan ben ik heel erg geinteresseerd in namen en winkels waar die te verkrijgen zijn want ik vind die 'echte' navullingen van de NappyWrapper behoorlijk prijzig. Laat het me weten s.v.p.!!
 
Maureen, ik heb laatst de navullingen gekregen via een kennis die ze op EBay gekocht had 12 stuks voor 55 Euro, dus heel goedkoop en ze passen prima.

Trouwens, ik vind de Nappy Wrapper echt helemaal geweldig, geen stank in huis!
 
Terug
Bovenaan