narcose/ruggeprik

och meissie toch, wat een verdrietig nieuws...
wat zul je balen en je hebt al genoeg meegemaakt...

ik zou zelf denk ik kiezen voor een ruggeprik, ik ben 2 x onder narcose geweest en het is zo'n zwart gat. Je bent ineens weg en dan word je wakker en hebt geen idee wat er allemaal is gebeurd. Door mijn nieuwsgierige aard op medisch gebied lijkt het mij juist fijn om te horen wat er allemaal gebeurt.

Ik wens je heel veel succes met het maken van een keuzen en heeeeel veel sterkte en een knuffel voor komende week!

Liefs Jenneke mv Ivar

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen, wat een enorme telleurstelling en verdriet. Ik weet er zelf ook helaas alles van. Ik zelf zou voor de algehele narcose gaan, ten eerste omdat ik een ruggeprik als erg vervelend heb ervaren en ten tweede, ik zou de curetage absoluut niet bewust mee willen maken. Ook al weet je dat je kindje niet meer leeft, het lijkt mij erg traumatisch om de hele ingreep te horen/zien/meemaken. Net als Emee al eerder zei, je gaat even slapen met het afscheid in gedachten. Het hebben van een miskraam is al verdrietig en ingrijpend genoeg, het bewust mee maken van de curetage is geen pretje. Bovendien zal de anestesist je zo kort mogelijk onder narcose brengen. Meid, heel veel sterkte en we zullen zeker allemaal aan je denken woensdag.

liefs Monique mv Marit

Terug
Bovenaan