Nare geurtjes

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

als je aan het eten bent, leg je boterhammetje of koekie maar even weg, want dit is wat men noemt een minder fris onderwerp.

Sinds een aantal maanden heb ik 'daar beneden' elke keer enorm last van nare geurtjes. Eerst dacht ik daarom dat ik blaasontsteking had, maar dat was niet zo.

Nu douche ik elke dag en was ik mij s'avonds voor het slapen gaan ook nog eens. Maar dat helpt eigenlijk al niet eens meer.
Na het douchen bij het afdrogen ruik ik het direct weer.

Dat vind ik heel erg, want ik ben juist een heel schoon persoon vanmijzelf.

Handdoeken verdwijnen direct de wasmachine in en kleding moet ik hier door ook vaak wassen.
Daar door zijn we de laatste paar weken ook niet meer intiem geweest.....

Niet leuk! Iemand tips of ervaring?

Groetjes

hoi

Ik denk dat dit een beetje bij de zwangerschap hoort,want ik heb er namelijk ook wat last van en vind dit ook niet echt fris,weet zeker dat het geen infectie is,want dan had ik het wel geweten,het zal wel overgaan zodra je bevallen bent denk ik , gr wedny 35,6wk

Hai, Hai,

Was je je daar met gewone zeep? Zo ja, misschien zo'n speciale zeep proberen? Ik gebruik altijd Lactacyd. Als je je al met speciale zeep wast, sorry dan zou ik het echt niet weten.

Groetjes
Wilma

quote: wilma78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 12:12:22'));

Hai, Hai,

Was je je daar met gewone zeep? Zo ja, misschien zo'n speciale zeep proberen? Ik gebruik altijd Lactacyd. Als je je al met speciale zeep wast, sorry dan zou ik het echt niet weten.

Groetjes
Wilma

hoi

Ik gebruikte dat eigenlijk altijd wel ja,maar laaste tijd niet meer ,zal toch maar weer eens gebruiken,ik was er dus al mee bekent ,ideaal spul. grwendy

hey dames,

Ik heb het ook, denk dat het komt doordat je meer afscheiding hebt. Beetje zoetige geur heeft het van mij  (en nee natuurlijk geen vruchtwater).
Volgens mij moet je hier gewoon doorheen......

Extra afscheiding hoort idd gewoon bij de zwangerschap, zeker op het eind kun je daar meer last van hebben.
Maar als het echt heel sterk en/of een beetje  zurig ruikt, zou ik toch ff langs de huisarts gaan.  Het kan een vaginale infectie zijn en je wilt straks niet je kindje met een vervelende bacterie besmetten bij de geboorte.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Als het een beetje ruikt, is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Dan moet je juist niet teveel wassen, zeker niet met agressieve spullen, maar gewoon laten. Anders maak je het alleen maar erger. Hoort er gewoon (nu even blijkbaar) bij. Maakt toch niet uit.

Als het echt stinkt, dan is er een kans dat je een infectie hebt en zou ik even naar de huisarts gaan. Niet leuk natuurlijk, maar wel net zo handig om te weten hoe het zit.

Succes!

Hey ladies,

blij om te horen dat meerdere dames dit hebben, want voelde mij hier behoorlijk 'vies' door.
Lactasiet zal ik als laatste redmiddel er tegenaan gooien en anders laat maar wezen, want dan hoort het er ws gewoon bij...
Omdat ik schrok van de sterke geur ben ik destijds meteen een test gaan doen op ontstekingen  bij de huisarts, maar deze was negatief.

Leuk he? Zwanger zijn.... ach nog eventjes dan maar!!

Groetjes en nogmaals bedankt alvast!

Terug
Bovenaan