Nare geurtjes

hoi

tja ik denk dat het er een beetje bijhoord. Ik heber ook last van. Veel afscheiding en een naar luchtje. Helaas had ik de pech vorige week wel een infectie te hebben.... Nu is het ver over gelukkig. Als het een infectie is merk je het wel want het jeukt als eent ierelier!! En je kan er niets aan doen. Ik voelde me ook al erg vies maar de huisarts zei dat het komt omdat alles wat losser wordt. Hebben jullie dat al gemerkt of niet?? Heb het idee dat het allemaal een beetje uitgerekt is... Waarvan geen idee, maar volgens de huisarts ook helemaal normaal... Hopelijk komt het straks weer goed!

liefs gridje

Ja, alsof zwanger zijn nog niet genoeg van je lichaam vraagd haha!
Ik heb  zeep van  lactasyd gehaald en zal het vanaaf is proberen.....

Dat de boel losser gaat zitten denk ik ook wel ja, alleen nog niet los genoeg

Hoi ladies,

oh wat een heerlijke verademing!
Gisteren heb ik een stuk zeep van lactasyd gehaald en vandaag gebruikt.

Eerst bleef mijn handdoekje heerlijk fris ruiken en nu halverwege de dag valt er nog  steeds geen scherpe geur te ontdekken!

Geweldig vind ik het! Thanks!!!!!!

Groetjes

Hai Gabrielle,

Ben blij om te horen dat het helpt. Voel je je toch lekkerder bij he!

Groetjes
Wilma

Het lijkt bijna wel een reclame stukje; maar dit voelt echt veel beter inderdaad.
Voel mij ineens weer 'schoon' haha!

Zelfs aan het einde van de dag zijn er nog geen scherpe zure geurtjes, écht écht heel erg prettig!

Nou einde reclame spotje!!!

Groetjes

hoi

ik gebruik sinds gisteren ook inlegkruisjes van alldays en ik voel me  nu met  het gebruik van lactacyd en inlegkruisjes een stuk frisser,de inlegkruisjes zijn ook een beetje geparfumeerd. dus weg met die geur. gr wendy

mag ik even janken ....

Ben heel blij dat het helpt voor jullie maar ik ben zo vreselijk allergisch voor lactacyd....

Nu is het geloof ik echt even een baal moment dat ik het dus niet gebruiken kan.....

liefs gridje

Hoi hoi,

ja ik gebruik sinds maanden ook voor het eerst van mijn leven inlegkruisjes, omdat ik weer voor dergelijk spul allergisch ben!

Gridje; wat zit er in Lactasyd waar jij allergisch voor bent en zit dat ook in de soortgelijke producten die verkocht worden? Iets van intiem ofzo??????

Wel naar voor je, want sinds ik 1 dag weet hoe het óok kan, zou ik niet meer anders willen!

En niets is zo vervelend als de hele dag met een vervelend geurtje rond lopen, want voor je gevoel is het erg makkelijk te ruiken en misschien wel voor anderen (is dan je angst..)
Sterkte!

Terug
Bovenaan