Nare geurtjes

Hoi  

Gelukkig ben ik wel van de geurtjes af nu. De infectie is weg en de geurtjes ook.. Gelukkig.

@ gabrielle: Ik weet niet precies voor welke stof ik allergisch ben maar het is een hulpstof. Zit in vele cosmetische producten. Omdat ik daar littekenweefsel heb kan ik maar heel weinig velen. Ik zal even uitleggen wat er gebeurd is. (niet verder lezen als je een zwakke maag hebt hoor...)

5 jaar geleden  ben ik in spanje gevallen. Echt heel vervelende van met mijn onderkantje precies op een punt. Het was dus een flinke wond. Maar ik durfde daar niet naar een arts. Dus heb ik het zelf goed schoongemaakt enzo. Toen het na een paar dagen beter was ben ik gaan zwemmen in de zee. Dat was dus niet zo slim... Met als gevolg een vreselijke ontsteking en ik kon niet meer zitten of lopen (altijd fijn in een vliegtuig.) Bij thuiskomst gelijk naar het ziekenhuis en daar hebben ze de wond opnieuw moeten openmaken en de ontsteking weggehaald. Ik heb daar een groot litteken aan over gehouden... Dus nu kan ik alleen nog katoenen ondergoed dragen en geen zeep of dergelijke velen daar.  Zelfs mijn vman is er de dupe van. Hij moet zijn zaakie wassen met speciaal spul van de apotheek. Omdat we anders niet eens sex kunnen hebben. Helaas kan ik dat spul van de apotheek niet zelf gebruiken omdat het dan rechstreeks op mijn litteken komt... Erg vervelend dus... Maar nu weet je waarom ik geen lactacyd kan gebruiken. Vind het altijd een griezeligverhaal maar hier kan ik het wel delen. Ben dus ook erg bang voor de bevalling als er veel spanning op komt te staan.

liefs gridje

Ja, bah... nare geurtjes. Hier ook last van (gehad).
Als ik naar de wc was geweest en mijn kids gingen na mij, zeiden ze soms: bah, het stinkt hier....(dan voel je je lullig!!)
Maar sinds ik met inlegkruisjes ben begonnen, heb ik het idee dat dat de geur wat opneemt en ik verschoon natuurlijk die inlegkruisjes regelmatig en het ruikt nu een stuk aangenamer.
Douche het daaronder ook 2x per dag en dat helpt natuurlijk ook.

Maar bij mij is het zo dat het naarmate de zwangerschap vordert, de geur ook wat minder sterk wordt.

MMMMM lekker verhaaltje.....

Nou groetjes, nog effe afzien en daarna hebben we ons eigen lichaam weer terug!!
Zonder de nare geurtjes en dergelijke. (Wat zijn we toch zielig eigenlijk he? Zwanger zijn is best zwaar!)

Liefs Renata.

Ja waar wij wangere vrouwen wel niet mee te maken hebben en nog krijgen, bah bah bah, niet leuk!

Gridje; wat een verhaal zeg idd! En erg vervelen ook, want je zit er maar mooi mee! Kan mij goed voorstellen dat je daarom extra opziet tegen de bevalling....
Het dragen van katoenen ondergoed is geen makkie he?
Tenminste, zelf kan ik geen polyesther aan, omdat ik daar uitslag van krijg in mijn liezen. Maar ondergoed 100% van katoen is erg moeilijk te vinden hoor! Overal zit wel een paar % van iets anders in verweven!

Graag hoor ik van je hoe het met je litteken gegaan is straks met de bevalling.
Heeft de vk er ook iets van gezegd? Wat je kan verwachten ofzo????

Groetjes!

@ gabrielle; Gelukkig zit het litteken gunstig... Het zit tussen mijn grote en kleine schaamlip. Een klein stukje van de rand van mijn schede af. Voor de bevalling is dat gunstig. Je scheurt toch meestal in je perineum en ddat is bij mij normaal. Naar boven uitscheuren gebeurd zelden tot nooit.   Ik hoef me er in principe geen extra zorgen om te maken. Maar stiekem vind ik het wel eng. Haarscheurtjes is gewoonjweg niet te vermijden. Dus ik hoop dat het gewoon in tact blijft allemaal...   Nu een lange zoektocht heb ik eindelijk een lingerie winkel gevonden die op bestelling katoenen lingerie kan leveren. (dus ook echt nog een beetje leuke modellen ipv hema dingen...)

liefs gridje

@ Gridje: een leuke lingeriewinkel, online toevallig of meer in de buurt?

Bij de hunkermuller hebben ze sindskort ook strings en boxers die helemaal van katoen zijn met een extra dikke bandjes van katoen aan de uiteinden zeg maar.

Pff, wat een verademing is dat ;o)

Ben benieuwd hoe het afloopt met je litteken!!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan