nav iets leuks...... waar ben je fan van (geweest)

Hoi....

Zo te lezen waren er heel veel mensen fan van NKOTB, ik moet eerlijk zeggen dat ik er weleens van heb gehoord maar dat het toch echt van voor mijn tijd is, hahaha.... Ik ben jaren fan geweest van BOYZONE, ik was ook helemaal in tranen toen ze uit elkaar gingen, hahahahaha....
Ook was ik fan van Frans Bauer, vind hem nu nog wel goed maar nu hou ik van heel veel nederlands talige zangers....
Andre Hazes heeft ook altijd een speciaal plekje bij mij...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Ik heb in mijn vorige stukje al Michael en Janet Jackson genoemd. Maar ik was als tiener helemaal fan van Take That. Maar ach, de boybands zijn goed vertegenwoordigd, dus hier zal niemand verrast over zijn. Volgens mij hoort dat bij de leeftijd.

Groetjes, Marisa

jee wat een dozen allemaal hahahaha, dacht dat ik de enige was met een zwak voor boybands hihi.
oja take that helemaal vergeten. Ben ik ook nog bij een concert geweest, stond ik helemaal vooraan, super hoor.
Moet wel zeggen dat ik ze nu niet echt denderend meer vind.
Ik was trouwens niet zo'n meisje dat de hele kamer vol had hangen, maar was meer van de plakboeken.

groetjes

Hoi,

Ik heb als iknd eigenlijk nooit zoveel om muziek gegeven. Ik was dan ook nergens fan van.
Wel was ik helemaal weg van schaatsen. Falko Zandstra en Bart Veldkamp waren mijn grote idolen.

Ik kijk trouwens nog steeds heel graag naar schaatsen en muziek doet me nog steeds niet zoveel. Ik luister wel graag naar Acda & de Munnik en Marco Borsato, maar eerlijk gezegd staat de radio hier zelden aan, En als hij dan aanstaat, dan is het meestal een kinder CD.
In de auto staat de radio wel altijd aan. Q music meestal.

Groetjes, Karin

Nou ik was zo'n Takte That fan !!
Kamertje vol met posters.. alle cd's en singels en toen hadden we nog videobanden !!!
Whahah toen ik mijn man leerde kennen schaamde ik me er enorm voor maar ik wilde er geen afstand van doen !!
Dus gelukkig mocht het bijhem in huis...
En weet je wat schattig is.. Hij had zelfs kaartjes voor ons geregeld voor het concert afgelopen november... maar hij had geluk.. we waren allebei onwijs ziek die dag en zijn toen niet gegaan!!!
Echt heel sneu...
Maar ach manlief heeft toen maar de dvd kado gedaan..
Ow ja en mijn zoontje vind het leuk om er naar te kijken.. hij kan dan echt op zijn gemakje naar de tv kijken en klapt dan rustiog in zijn handjes op danst

Uhm ja ik ben dus zo'n take that fan
Zo'n hopeloos meisje wat alles opnam en alle danspasjes uit mijn hoofd kende( en nog steeds kan !!!)

Triest he ?!?!?

mmmmmmmmmm effe denken.qua muziek was het toch wel het stevige soort,zoals metallica,manowar,helloween enz......hou er nu trouwens nog van,en van de jaren 80/90 muziek.
maar was echt fan van marco van basten.hahaha.kon mn geluk dus niet op bij het EKvoetbal.

gr petra

Mijn moeder zei van de week dat ik fan was van BZN toen ik 12 was. Ik weet dat dus echt niet meer....
Wel van take that en Marco Borsato

groetjes Maris

Leuk...
Eens kijken, ik was vroeger een grooooote fan van de Dolly Dots, en uiteraard van Doe Maar (zoals ieder meisje van mijn leeftijd toendertijd denk ik...)
In mijn tienerjaren was de knappe Morton van Aha mijn grote favoriet..
Nu ben ik een groot fan van U2 en Prince.. Zodra er een concert is dan ben ik van de partij.. Ben vorig jaar zelfs naar Londen gevlogen voor een Prince concert

Terug
Bovenaan