nav iets leuks...... waar ben je fan van (geweest)

hoi hoi

michael jackson was het helemaal voor mij hahaha

nu luister ik graag naar:

Queen
UB 40
Golden earring
roxette
nederlands talig
top 40

groetjes moekje

Hmm, niet echt boybands, maar ik was ook van de schaatsers. Grote posters van Rintje Ritsma en Falko Zandstra. hihii.

Nu heb ik wel zo mijn muziekvoorkeuren. Guus Meeuwis vind ik erg leuk. En, schaam schaam, ik vind Mega Mindy dus echt supergeweldig. Word er altijd erg vrolijk van. Haha, heb nu mijn zoontje omgepraat om naar een concert te gaan waar zij ook komt. Want om nou alleen te gaan vind ik ook weer erg sneu. En Eline is nog te klein.   Trouwens, K3 vind ik ook leuk!

Van mijn 8e tot 12e van Madonna. Nu nog steeds leuk.
Robbie Williams natuurlijk. En ook van Tiesto.

Toen ik klein was en dat was denk ik rond een jaar of 8 ofzo luisterde ik alleen maar naar klassieke muziek, ik deed fanatiek aan ballet hey en ik bedenk me dat dit eigenlijk bij t andere topic thuis hoort maar ik heb zelfs een paar maanden op de balletacademy gezeten.
Als er vriendinnetjes kwamen logeren vonden ze het niet zo leuk die muziek.
Totdat ik Michael Jackson ontdekte, er was geen plekje op mijn kamer waar geen plaatje hing. Ik sperude elke week de tv gids door en al was t maar 2 bij 5 cm ik knipte t uit en hing t op (ik had zelfs een poster die alleen tegen t plafond paste haha)

Rond mijn 13e ging ik langzaam naar hardcore luisteren en 2 jaar later had ik nieuw behang in mijn kamer, namelijk "flyers"

duss van klassiek via Micheal naar hardcore haha! ( tegenwoordig vanalles)

Evelien

Hoi!

Ik was vroeger fan van:

* The Backstreet Boys
* 3T
* Peter André
* N'sync

Nu ben ik niet echt fan van, maar vind deze wel leuk:
* Eminem
* Gilmore Girls (vooral Alexis Bladel)
* Alicia Keys
* Rihanna

Groetjes,
Shivana

Hoi,

ik ben al heel wat jaren, dus voordat hij echt bekend werd, helemaal dol op de muziek van Wolter Kroes. Heerlijk om mee te zingen. Ik heb vier dvd's en zes cd's van hem. Verder wordt hier ook nog steeds André Hazes grijs gedraaid. En Jan Smit vind ik ook goed. Maar ik hou ook van de muziek van James Blunt. En muziek van Paul de Leeuw. Ik krijg nog steeds kippevel bij het nummer vleugels van mijn vlucht!!!!

In de brugklas was ik ook dol op de muziek van NKOTB, maar nadat ze muziek van hun op de begrafenis van een klasgenootje draaiden kon ik er niet meer naar luisteren zonder tranen in mijn ogen te krijgen. Muziek vna ABBA vind ik ook lekker, maar ook daarvan draaiden ze muziek op de begrafenis van een vriendin van me en kan ik dus niet horen zonder waterige ogen.

Groetjes van Marloes

Hé, leuk onderwerp!!
Ik was vroeger een grote fan van de Dolly Dots, Doe Maar en A-ha...

Nu loop ik de concerten van Prince, U2 (komen helaas niet vaak naar hier, ben vorig jaar wel naar Prince in Londen geweest ). Van nederlandstalig vind ik Blof erg goed, en Marco Borsato ook wel...

Terug
Bovenaan