A
Anoniem
Guest
ow ja, over pijnbestrijding. Het is hier mogelijk, doen ze niet moeilijk over, maar hoeft niet. Ze geven soms wel aan dat het beter is voor de baby om het niet te doen, maar als het niet gaat dan wordt er snel een ruggeprik gezet. Dat had ik in beide gevallen niet, ben zonder pijnbestrijding bevallen. Dat is dus weer anders dan in Nederland. Ik vind het wel een erg prettig idee, dat als ik het niet meer aankan dat ik aan kan geven dat ze me zonder problemen pijnmedicatie toe zouden dienen. Want van nederland hoor je soms hele andere dingen... brrrr
Waar ik laatst zo van schrok trouwens waren de sterftecijfers die ze bekend gaven op het NOS journaal (lang leve BVN) die met de geboorte samen gaan in de NL ziekenhuizen... en vooral ´s nachts, omdat de zorg dan niet optimaal is en het ziekenhuis niet 24 uur bezet is met gynaecologen en anesthesisten, dat is hier ondenkbaar!
nu ga ik echt!
LIefs!
Waar ik laatst zo van schrok trouwens waren de sterftecijfers die ze bekend gaven op het NOS journaal (lang leve BVN) die met de geboorte samen gaan in de NL ziekenhuizen... en vooral ´s nachts, omdat de zorg dan niet optimaal is en het ziekenhuis niet 24 uur bezet is met gynaecologen en anesthesisten, dat is hier ondenkbaar!
nu ga ik echt!
LIefs!