Nederlandse Taal

Mag ik me hierbij aansluiten. Wat een gemierenneuk(of is het gemiereneuk)..Je gaat totaal voorbij aan essentie van het forum. Namelijk INFORMATIE-UITWISSELEN.....en hier helpen de meiden elkaar graag...met of zonder spelfouten...trouwens niveau van iemand zegt niets over hoe je voor je kindje wil/kan zorgen !!!!!
 
Nou ''gupje'' als je zo'n moeite hebt met het lezen vand e vragen dan ligt het nivo van dit forum misschien gewoon te hoog voor je.. Ik heb er geen moeite mee..
 
Ik vind al die schrijffouten ook bijzonder storend. Maar aan de andere kant: we zijn niet allemaal hetzelfde. Sommige mensen hechten waarschijnlijk geen waarde aan een goede spelling. Maar reageer in dat geval dan ook niet op zo'n opmerking. Nu lijken een heleboel dames zich toch aangesproken te voelen?!
 
jezus hee, waar gaat het in gods naam over, zijn er nou werkelijk mensen hier die zo triest zijn dat ze over een spelfoutje vallen, deze mensen hebben zeker geen leven, wat doe je hier nou nog, ga lekker op een site kijken waar mensen met een hoog iq zitten dan stoor je je tenminste niet, het gaat hier over onze kindjes en niet over spelfouten.....ojee te veel puntjes
 
Terug
Bovenaan