NEE NEE NEE

A

Anoniem

Guest
Pfff ik loop de hele dag, Nee Yoëll dat mag niet.
Grr hij is me aan het uitproberen niet gewoon meer.
Kruipt hij naar de radio en dan zeg ik nee, gaat hij een stukje achteruit en vervolgens weer aan de radio.
Na 3x nee pak ik hem op en zet hem in de kinderstoel met zn gezicht naar de muur..... Wat denk je, hij gaat op zijn manier zitten zingen

Wat doen jullie als iets niet mag? Blijven jullie oneindig nee zeggen? Want volgens mij is het voor hem gewoon een spel

Ik heb hier nog geen ervaring mee maar ik denk dat het je het moet volhouden hoe moeilijk en vermoeiend het ook is.

Maar ik wens je veel succes

xx Elly

Hai Pauline,

Hier nog zo eentje!! Isa weet dondersgoed dat ze a. niet aan de radio mag zitten, b. niet aan de stekkers van de telefoon en babyfoon (helaas zitten onze stopcontacten allemaal erg laag bij de grond!), c. de video niet als handgreep mag gebruiken, d. zich niet mag optrekken aan een bijzettafeltje op wieltjes etc. Maar mevrouwtje doet dit toch, wel 1000000 x per dag!!! Ik ben dus ook continu aan het waarschuwen en zeggen "Nee Isa, dat mag niet". Ze kijkt me dan met haar grote boevenogen aan, soms moet ik er gewoon van lachen. Ik waarschuw een aantal keren, trek haar weg van de bewuste plek, geef haar soms een tik op haar vingers en zet haar anders gewoon in de box. Dan is het jengelen en heeeeel zielig doen en na een paar minuutjes haal ik haar er dan weer uit en probeer ik haar met iets anders af te leiden.
Maar dat we de komende tijd zeer veel aan het waarschuwen en nee-zeggen zijn, daar heb ik me al bij neergelegd...

Grtz. Poppetje71 mv Isa (bijna 11 mnd)

laten we even vooropstellen dat dit puur MIJN mening is en dat ik jullie echt niet wil beledigen!!
Maar...