NEEEEH we hebben luissssss, snik... helpppp!!!

"Ok, ik leef nog!!!" hahahaha! Wat had je gedacht? Dat ze je opaten??

Wij hebben ze hier nog niet gehad, maar ik denk dat we er ook niet aan gaan ontkomen. Ach, het hoort er een beetje bij en is niks om je voor te schamen hoor. Maar ja, leuk is het natuurlijk niet.

Succes met uitroeien!

Ellen mv Julian

Je hoeft je er inderdaad niet voor te schamen, maar om nu te zeggen dat het erbij hoor???? Gelukkig niet zeg!! En ik blijf hopen dat het voor altijd ons huisje voorbij gaat!

En Stephanie, hoe staat het er inmiddels voor. Alles weer spik en span?

was dat maar waar Fons... moest ook nog werken tussendoor.
Heb iig de slaapkamers helemaal schoon, bedden van onder tot boven, pffff, 5 wassen en nog liggen er stapels want kom telkens spullen tegen die ook besmet kunnen zijn (waarom draag ik 5 verschillende shaws en drie winterjassen???). Beneden moet nog maar gelukkig komt mijn allerliefste moeder me morgen helpen en mijn haar kammen, lief hè?!
Net weer nat gekamt en nog maar twee neetjes gevonden dus ik heb goede hoop. Bij Stijn helemaal niets meer. Nu maar hopen dat we het onder controle houden. Heb trouwens nog wel de kriebels...
Morgen even de creche bellen hoe het er daar voor staat, anders blijft Stijn vrijdag mooi weer thuis.

Dat was het weer, ik ga vandaag met een iets geruster gevoel naar bed, truste!

Kan me goed voorstellen dat je er flink van baalt.
Het is echt extra veel werk.
Begin van het najaar hebben we in het huis van mijn broer gezeten.
Ze waren zelf met 3 kids weg...toen ze thuis kwamen zei mijn schoonzus:
"Weet jij nu wat dit is" en liet uitslag zien om hun dochters nek/hoofd.
Ze had al gekeken of ze hoofdluis had gezien (dochter krabbelde ook steeds en zei dat ze jeuk had), maar nee...ze zag niets.
Tot we samen keken: heeeel veel luizen!!! Je schrikt je naar van die vieze beesten.
Ik heb haar meteen geholpen om jassen/beddengoed enzo te wassen.
Heb mijn nichtjes haren gewassen met van die shampoo en uitgekamt. Men....wat een werk (ze heeft best lang en dik haar).
En dan heb ik alleen die dag geholpen, niet de dagen daarna als je ook moet wassen en alles verschonen.
Ik was doodsbang dat ik ze ook had gekregen...gelukkig niet.
Anders had ik mijn haar ook kunnen afknippen (heb dik krulhaar tot aan mijn billen!!!)

Ik weet dus een beetje wat het is en het is echt niet leuk.
Fijn dat je hulp krijgt, dat is echt lekker hoor!!!
Zet hem op met het uitroeien van die beestjes.
Lukt vast wel hoor!!!!
Groetjes, Marianne

Ooooh,.. krijg spontaan overal jeuk!!!!!

Wat ontzettend vervelend!!! Brrrrr..

Maar helaas kan dit  ons  allemaal nog overkomen met die KDV en PS..

Maar oei,.. wat krijg ik daar kriebels van van die gedachte  hihi..

Heel veel succes!!

Esmé

ik kreeg er zo de kriebels van dat ik gelijk een luizenzak heb besteld bij koterkado.nl....

brrrr.... maar goed, vroeger hadden ze niet anders; ben ik blij dat we NU leven...

Succes met jullie extra huisdieren... hopelijk zijn ze gauw exit!!!

sunny

Terug
Bovenaan