NEEEEH we hebben luissssss, snik... helpppp!!!

KLAAR

Huis helemaal tiptop (op een paar wasjes na) en geen luisje of neetje meer te bekennen. Jeetje wat voelt dat fijn!!!
Dus meiden, die geen ervaring hebben, haal alvast een netenkam in huis en eventueel shampoo. De natuurwinkel verkoopt producten zonder pesticiden. Van de apotheek heb ik een kam met lange tanden, wel zo handig voor langer haar.
Ik hoop ze nooit meer tegen te komen!!!

ps wil alleen nog een zak hebben voor de jas op de crèche.

Aaah Lousje, wat een ellende.
Weet er helaas alles van. Poos terug had Juul opeens luis en niet zo'n beetje ook. Jak.

Ik heb eerst van dat gif geprobeert maar daar waren die eikels resistent tegen.
Toen een spulletje gekregen wat die beestje verstikt, zonder pesticiden. En dat werkte geweldig.
Helaas had ik ze ook en ik heb toen een hele avond en nacht met m'n kop in het gif gezeten. Maar ik kan me voorstellen dat je dat voor jezelf ivm beepje niet wilt.

Succes moppie! Vergeet je niet ook z'n knuffels 2 dagen in quarantene te zetten?

Liefs,

Tessie *krab krab*

ooooh man, ik weet nog dat ik vroeger 3 x "betrapt" ben met luizen.... Voel de schaamte nog! En het hielp niks dat ze zeiden dat ze alleen maar op schoon haar zitten, hahahha! Thomas gaat per feb naar de PSZ, maar hij mag nu niet eerder als dat ik zo'n luizenzak heb hoor, gatver de gatver!
Bijgekomen van je poets actie????

Kus, Marieke

thx allemaal... ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik iets vergeten ben (shit, de auto!) want alles wordt hier al verdacht beschouwd tot tegendeel bewezen.

Al het beddengoed, matrassen, etc en kleding, handdoeken, sjaals, jassen etc maar ook:
- de muur achter het bed
- wasmanden
- kussen van/op de bank
- paardrijcap
- fleecedekens
- stofzuigerzak
gelukkig was ik altijd al op 60 graden (ben in het algemeen bang voor beestjes) dus de kledingkast was safe.

Ben er trouwens van overtuigt dat kammen-kammen-kammen de oplossing is, net zo lang tot er werkelijk geen stipje meer te bekennen is en dat een paar keer per dag. Liefst nat met conditioner want dat lost de lijm van neetjes op. Verdere middelen zijn ter ondersteuning maar werken niet genoed als je niet kamt.

Het stomme is nog dat alle kinderen die hier gespeeld hebben, ze niet hebben/hadden en de crèche ook schoon is... blehhhh, ik heb het ergens opgelopen en ik weet niet waar. Gatver, vies idee vind ik dat.

Afin, ik hoop dat mijn verslag jullie zal behoeden, iig ben je weer eventjes allert en zal het zo’n vaart hopelijk niet meer lopen.

Dank voor jullie lieve steun, groetjes!!!

Terug
Bovenaan