negatief

Hallo mede-zwangeren,
ik ben zelf 14 weken zwanger en ben verbaasd over de negatieve toon van dit forum. Ja, ik ben ook misselijk geweest en heb last van de vermoeidheid, pijntje en de hormonen. Dat hoort er gewoon bij. Wees blij dat je zwanger bent en geniet ervan! Dat doe ik in elk geval iedere dag.
Een genietende zwangere.
 
Dag Anoniem,

Fijn dat je zo opgewekt bent, maar dit geldt niet voor iedereen. Dit is toch juist een plek waar je jezelf kunt zijn? Ik heb mijn zwangerschap geheel misselijk en spugend doorlopen, om daarna een kerngezonde dochter te baren. Elke dag heb ik beseft hoe gezegend ik was dat ik zwanger was, maar daarnaast heb ik me ook diep ongelukkig gevoeld. Dat mag je dan toch gewoon zeggen?
 
Anoniem, gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat je er zo van kunt genieten! Ik ben ook hartstikke blij dat ik zwanger ben en ik geniet ook wel van het idee dat ik daarom straks een kindje krijg, maar de zwangerschap zelf vind ik maar niets. Ik ben nu 36 weken zwanger en heb me in die hele periode maar een paar dagen echt goed gevoeld. Gelukkig blijft het allemaal bij kwaaltjes en maakt de kleine het goed, maar ik heb af en toe toch wel de behoefte om eens flink te zeuren over de vermoeidheid en misselijkheid (ja, nog steeds) en beurse ribben en beknelde zenuwen enzo. Maar ja, ik weet waar ik het voor doe, hoor! ;o)
 
Hallo anoniem, je komt net kijken met je 14 weken zwangerschap, dus kun je er niet over oordelen hoe iemand zich kan voelen.Bij iedereen is het anders hoe je je voelt, dus oordeel a.u.b niet zo hard en/of ga voortaan lekker andere mensen vervelen met je onzin.
 
nou meid ik zal je vertellen ik ben echt hartstikke blij dat ik een kindje krijg heb namelijk al een miskraam gehad maar jij weet niet hoe andere zich voelen, ik ben nu 38 wk +2dagen en ben in het begin heel erg ziek geweest met in zh liggen enz na 4 mnd ging het veel beter en nu de laatste lootjes zijn ook zwaar maar dat wil niet zeggen dat ik niet happy ben