negatief

wacht maar tot je buik begint te groeien/in de weg gaat zitten en je enorm last krijgt van alles en nog wat. Dan wil je je verhaal/vragen vast ook wel kwijt.

Het forum is er juist voor om vragen te stellen etc. Moet je voorstellen dat er alleen maar berichten zouden staan van hoe gelukkig iedereen wel niet is! Denk niet dat er dan nog veel interesse voor is. Ik vind het in ieder geval handig te lezen wat anderen doen/voelen en 'last' van hebben. Wie weet staat er wel een super oplossing tussen voor je eigen 'kwalen'.

Groetjes van een ook enorm genietende zwangere met wel enorme pijn in d'r lijf als ik plat ga.
 
Het is fijn dat jij het zo luchtig kan zien, maar het is een feit dat vele dames (waaronder ikzelf toen ik nog zwanger was) onzeker zijn als ze ergens pijn krijgen of misselijk zijn en dan komen ze hier om te vragen of andere mensen dit herkennen. Vind ik helemaal niet vreemd, daar is het forum toch voor?

Jane
 
tsss dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!
je mag best een keer klagen. dat wil helemaal niet zeggen dat je niet blij of gelukkig bent.
ik wil jouw over een aantal maanden nog wel eens horen.
of misschien ben je wel zo'n goeroe die altijd alles positief ziet!! heel fijn voor je, en houden zo dan.
maar laat anderen lekker klagen als ze daar behoefte aan hebben.

groetjes sandy
 
Hallo,

Ik ben nu twaalf weken zwanger en inderdaad heel erg moe en misselijk,maar aan de andere kant ben ik dolblij dat ik na drie jaar proberen iendelijk zwanger ben,dus neem ik het voor lief,het gaat een keer over!
 
dag anoniem....
wat fijn dat jij wel ondanks je kwaaltjes kan genieten van je zwangerschap.
ik wou dat ik ook had wat jij noemt over misselijkheid en een pijntje....
ik ben namelijk zo misselijk dat ik niet meer normaal kan functioneren, alledrie de maaltijden komen er na een halfuur weer uit. en dat komt er dus door men mond EN neus uit ik stik zowat in men kots en ben daarna helemaal overstuur. ik loop de hele dag te trillen op men benen en zie eruit als een wandelend lijk zo wit zie ik, mijn huid zit onder de puisten (van een ongezond eetpatroon). (oja en niks helpt!!)het gaat zelfs zo slecht dat ik niet eens meer voor mijn dochtertje kon zorgen die logeert tijdelijk bij haar opa en oma, en ik mis haar enorm....
nou ben ook ik natuurlijk heeel erg blij dat wij weer een kindje MOGEN verwachten, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik er op deze manier niet zo erg van kan genieten!!
en ik vind het juist fijn dat ik hopelijk!! ongestoord kan klagen op dit forum en vind het fijn dat er mensen zijn die je tips, steun, en wie weet van nog meer kunnen bieden.
groetjes en nog een hele fijne gezonde zwangerschap toegewenst van margreeth.
 
Ik ben ook hartstikke blij met mijn zwangerschap, maar met 14 weken heb jij nog niet eens de helft van alle kwalen gehad. je kunt niet weten waar de anderen (en ik met 35 weken) over praten. Bij de een zijn de effecten van een zwangerschap veel heftiger dan bij een ander. Zoals het met zoveel dingen is. Jij kunt dus onmogelijk besluiten dat omdat jij geen erge kwalen hebt, wij allemaal niet blij zijn met de zwangerschap. Erg naief en kort door de bocht!
Ben blij dat je geen kwalen en dat je kunt genieten van de zwangerschap. Er zijn een heleboel vrouwen ernstig beroerd en die voelen zich al schuldige genoeg niet iedere dag even blij te zijn. Daar heb je ze jouw kritiek echt niet bij nodig!!!!!!
 
De bedoeling van dit forum is juist dat iedereen met van alles over dit onderwerp bij elkaar terecht kan. Degene die hier niet tegen kunnen en commentaar hebben moeten gewoon weg blijven. Dit commentaar slaat natuurlijk helemaal nergens op. Meiden,lekker blijven door schrijven hoor !
 
Terug
Bovenaan