negatief

ik ben bijna 18 weken zwanger en dan lees ik dat je er dan niet over kunt oordelen????? Belachelijk. Ik heb al een dochtertje van bijna 3 en ik beleef mijn 2e zwangerschap net als de 1e, zwak, ziek en misselijk! En die roze wolk is ver te zoeken die kwam pas na de bevalling dus laat iedereen in zijn of haar waarde en zelf bepalen of ze happy zijn of niet. Het zwanger zijn vind ik ook vreselijk en het dik worden ook (erg he??? en oh wat ijdel) maar je moet toch eerlijk je mening kunnen zeggen? Fijn voor anoniem dat zij het geweldig heeft nu, maar ik ervaar het dus, net als velen hier, niet zo positief. Ik wens iedereen sterkte en een gezond kindje toe. En lekker zeiken op zijn tijd mag haha
groetjes marjanne
 

Tsjonge, tjonge,

wat een MUTSEN!!!! Echt allemaal MUTSEN!!!

Ongelooflijk. Ga allemaal lekker de LIBELLE of DE MARGRIET lezen zeg... of roddelen over de buurvrouw...

Trutjes...
 
Wat zeur je nou anoniem je bent eigelijk erg triest want je kan wel andere commentaar gaan geven en gaan kutten op andere maar je bent zelf te laf om je NAAM er bij te zetten !!!
 
Kimmmmm,

lekker slim ben je zeg... Denk je dat een willekeurige naam de mail van anoniem meer 'gezicht ' gaat geven?

Echt het gemiddelde Libelle IQ is hier nog geen 80...

Heel truttig en oerdom allemaal!

Leonie,

Monique,

Chantal of whatever
 
Terug
Bovenaan