negatieve reacties vanwege leeftijd..?

Hoi meid,

ik vind je zeker en vast niet te jong. Ik denk dat er ook 30-ers zijn die niet klaar zijn voor kinderen. Ik ken er zo wel een aantal.
Ikzelf ben nu 24 en pril zwanger van mijn tweede. Dus op mijn 25 heb ik twee kinderen, ook heel snel vind ik, maar niet te snel.
Want al zeg ik het zelf het loopt hier prima!!! En ik zie het helemaal zitte... Het moet nu eenmaal en als je er voor staat, komt het allemaal in orde!

Ik wens jouw en je vriend dan ook heel veel geluk samen.
DIKKE PROFICIAT!!!

LIefs,
van ons...

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ikzelf was 31 toen ik voor het eerst moeder werd. Of je nu 20, 30 of 40 bent en je wordt moeder, is dat nog altijd jouw eigen zaak, ik snap niet dat anderen mensen zich druk maken over andere mensen en ipv commentaar te leveren een keer blij zijn voor andere mensen. Trek je er niets van aan en geniet ervan, er is niks mooiers dan zwanger zijn en moeder worden.

liefs

hallo meis

ik ben nu 26 en 36 weken zwanger van de tweede heb mijn eerste kindje gekregen toen ik net 10 dagen 21 was.
het is bij ons allemaal goed gegaan hoor trek je niks aan van de rest het gaat om jullie.
ik had al mot met die andere vrouwen die ouder zijn maar het ging mij puur om de risico's en dat iedereen tegenwoordig maar zo laat kinderen krijgt.
geniet er lekker van meid
een hele fijne zwangerschap gewenst.
groetjes

quote: Ace20 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 22:58:50'));

Heb mij hier ook maar eens aangemeld, nadat ik wat moeilijke reacties heb gekregen uit mijn directe omgeving..

Ik ben nu 10 weken zwanger, van een tweeling. Het was niet gepland, maar ik en mijn vriend hebben nooit ergens over getwijfeld - we waren allebei hartstikke blij!    

Ik ben zelf net 20,  heel jong in de ogen van ongeveer al mijn collega's en  andere mensen die ik ken. Niks 'wat leuk voor je', krijg alleen maar keer op keer te horen 'oh.. maar je bent nog zo jong!'  

Is het nu echt zo vekeerd om  blij te zijn met een zwangerschap? :S  

Hoi,

Ik was zelf 30 toen wij onze tweeling kregen, maar of ik daardoor beter voorbereid  was op het moederschap? Ook voor een dertiger is het een nieuwe ervaring.
Leeftijd zegt toch helemaal niets. Jong moeder zijn heeft zeker voordelen, je hebt meer energie, als de kinderen wat ouder zijn, ben jij nog lekker jong.

Het belangrijkste is dat jullie er samen voor gaan. Jullie hebben net zoveel liefde te geven als een ieder ander!

Geniet van je zwangerschap en straks van de tweeling.

groetjes,
Martine

Gefeliciteerd!!

Iedereen lekker laten denken. Het is in de ogen van veel mensen toch nooit goed. De een vind je te jong en bij de ander die zwanger is (ik was 33) werd het wel eens tijd.....(=letterlijk tegen me gezegd...)  

Geniet er gewoon van. Iedere leeftijd heeft zijn voor en nadelen. En iedere moeder is er gewoon op een ander moment aan toe. De een dus met 20 de ander pas met 40.

Veel succes!

Hoi hoi!

Gefeliciteerd meid! Laat iedereen maar kletsen! Jullie zijn blij en hebben  hierover een goed gevoel hebben, nou  dan is dat toch prima? Dit is toch prachtig!!! Heerlijk dat je elkaar al zo jong hebt leren kennen en dan ook nog een tweeling op komst.
Ik zou willen dat ik op mijn 20e  mijn vriend kende  en dat we op die leeftijd kinderen hadden kregen.  We kennen elkaar nog niet zolang,  ik ben 43 en zwanger!  Joepie, nooit gedacht dat het er ooit van zou komen.
En of ik een betere moeder wordt dan jij??? Omdat ik ouder ben???  Geheimpje: ... ik heb echt nog nooit een luier verschoont, dus...

Groetjes Tetsia

hallo,

ik was 18 toen ik mijn eersrte kreeg. Ik heb nooit negatieve reacties gehad. Mijn 2e werd geboren toen ik 20 was en ik ben nu zwanger van nr. 3.Ik word eind van deze maand 24. Ben nu net 5weken zwanger en we hebben het nog niemand verteld, maar ik verwacht geen negatieve reacties. Iedereen weet dat ik ooit een 3e wilde, dus.

Ik zou me gewoon niks aantrekken van die reacties, lekker je eigen ding doen, als jullie er zeker van zijn en gelukkig zijn dan is het toch goed?
Succes!!

hey meis
ik ben in april 20 jaar geworden en ben nu 17 weken zwanger
mensen kunnen heel erg naar reageren. bij mij was het zo erg dat ik het niet eens meer wilde vertellen....heb pas sinds kort weer contact met mijn moeder, die was er helemaal niet blij mee.
het enige wat ik tegen je wil zeggen is, als jullie het echt willen, geniet ervan het is zo voorbij.
succes
groetjes

Terug
Bovenaan