Negatieve test, maar niet ongesteld...

<p>Hoi Allemaal,</p><p>ik ben een beetje radeloos vandaar dat ik mijn verhaal met jullie wil delen. </p><p>Al 10 maanden proberen wij zwanger te worden. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn cyclus altijd precies 28 dagen, nooit een dag langer of korter. Nu ben ik al 2 dagen overtijd. Dus je raad het al, ik was al helemaal blij omdat ik dacht dat er een zwangerschap was. Dus ik heb een test gedaan op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Maar helaas was de test negatief. Vandaag heb ik weer een test gedaan, en helaas weer negatief. </p><p>Ik vind het zo gek, ik vind het heel erg lastig om met die onzekerheid om te gaan. </p><p> </p><p>Iemand anders die hier ervaring mee heeft? </p>

Sommige vrouwen maken heel weinig HCG aan. Zij testen dan pas na een paar weken positief. Misschien is dit bij jou ook zo. Maar het is ook goed mogelijk dat je nu een keer een langere cyclus heb. Heb je je eisprong bijgehouden door temperaturen of testen?

Nee ik heb mijn eisprong niet bijgehouden, alleen via een app weet ik ongeveer wanneer mijn eisprong is.. 

@jolandastiertje 
hoe ga jij hiermee om, en denk je zelf dat het een zwangerschap zou kunnen zijn bij jou? Of heb je al bepaalde kwaaltjes?...

@Sharc ik heb innestel bloeding gehad en ik voel mijn baarmoeder 'trekken' als iemand mij begrijpt....
En een paar keer een beetje misselijk geweest en ik krijg een klein buikje waar de baarmoeder zit.
Die negatieve testen maken mij wel onzeker want mijn lichaam verteld 1 ding en de testen een ander. Miss is het ook dat ik 40 ben en schijnbaar is bij mijn leeftijds catogorie het wat moeilijker te meten. 
Morgen gaan we naar de verloskundige on een echo te maken dus dan weten we meer. Toen ik vertelde wat er aan de hand was werd ze ook nieuwschierig want ik ben nooit overtijd. 

Ik heb ook altijd een cyclus van 28 dgn maar ineens eentje van 37 dgn, daarna weer gewoon 28 dgn. Weet niet waarom maar het gebeurd ooit. Ook heb ik elke maand symptomen dat ik denk ik ben zwanger, heel vervelend want tis elke keer een teleurstelling. Ik denk maar zo als de test negatief is dat je cyclus langer is.

Terug
Bovenaan