Negatieve test, maar niet ongesteld...

Ik ben ook beetje radeloos al 4 dagen over tijd en al 2 negatieve testen! Wel veel symtomen vañ zwanger zijn dus snap ook niet helemaal wat het is! 
Kheb .Mar afspraak gemaakt bij dr. Ben normaal altijd precies na 28 dagen ong! 

Is het ook niet zo dat als er wel een bevruchting plaatsvond maar het niet helemaal goed gegaan is dat het dan langer duurt voor je weer ong word? Misschien is dat bij jullie aan de hand en daarom ook negatieve testen, en zwangerschaps kwaaltjes... offf kan ook idd dat je minder hcg hebt nog een pas over een week ofzo positief test??? Of late innesteling, dan duurt het ook langer voordat je positief test omdat je dan nog niet lang genoeg zwanger bent zodat je genoeg hcg hebt om te testen. Weer genoeg mogelijkheden dus, en ook weer geen duidelijkheid. Zo lastig altijd he die onzekerheid! Ik hoop dat jullie niet ong worden en straks allemaal en positieve test in handen hebben!! ❤

Gisteren bij de verloskundige geweest...er was een hèèl klein zwart stipje te zien ?. Maar ze wilde nog niet met zekerheid zeggen dat ik zwanger was dus volgende week gaan we terug. En ik zal gewoon blijven testen totdat ik een positieve test heb.

Ik heb precies hetzelfde. Ben al 9 dagen overtijd, maar 3 negatieve testen gehad! Mn lichaam geeft zoveel signalen af.. zelfs mn melkkliertjes in mn borsten zijn opgezet, wat ik normaal nooit heb. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Naar een verloskundige bellen? 

@Lysande: wat vervelend om in de onzekerheid te blijven zitten. Via de huisarts kun je bloed laten prikken. Dan kunnen ze veel lagere hoeveelheden HCG detecteren dan in de urine en heb je zekerheid. 

@bezig bijtje
Dat is een goeie tip. Kan dit bij de assistente of moet ik eerst een afspraak maken met de huisarts? 

Dag dames, helaas ben ik ongesteld....
Gisteren was het een paar drupjes en vannacht werd het heviger ??. Ik ben dus ook bang dat ik het ben verloren. Het sucks maar we geven niet op. Eerst maar dit een plekje geven want voor ons was het al een begin van een mooi leven.

Terug
Bovenaan