Negatieve test, maar niet ongesteld...

Hoi dames, 
ik ben eergister bij de huisarts geweest. Ik moet nog afwachten tot volgende week woensdag. Stel ik ben dan nog steeds niet ongesteld en er is geen positieve test. Dan gaan we een echo laten maken. Ik ben benieuw, en ik blijf stiekem toch hopen op een zwangerschap☺️

Update: ik krijg volgende week een echo, nog steeds negatieve testen en geen menstruatie. Ik blijf hopen op een zwangerschap, maar weet dat de kans groot is dat die er niet is?

Hier ook 6 dagen overtijd en nog geen menstruatie. Wel allemaal vroege zwangerschapsymptomen. Denk van de 20 ik er zeker 15 heb. Testen blijven wel negatief. 

Dames , hou je aub niet te veel vast aan die symtomen toen ik zwanger was had ik nergens last van ! Laat het los ! Ik weet dat het moeilijk is maar op dezr manier ga je dalijk schijnzwanger worden en dat is helrmaal klote ! Ik hoop voor jullie dat het wrl zo is mijn buurvrouw was 10 weken zwanger en de teste bleven negatief terwijl ze ook echt zwanger was dus het kan maar hou je niet te vast aan die symtomrn je maak jr zelf echt gek ermee 

Beste Nikki,
je hebt zeker een punt, nu is het wel zo dat ik deze symptomen had voordat ik uperhaupt dacht aan zwangerschap. (probeerde niet zwanger te worden, althans niet bewust) Daarna werd ik verkouden en kon ik het op verkoudheid gooien, echter gingen die klachten niet weg. Misselijkheid/al twee weken krampen/ super moe / duizelig etc  
Nu, 6 dagen overtijd en denk een beetje aan zwangerschap. Desalniettemin verwacht ik ook een beetje dat ik binnen deze dagen ongi word. Dus zeker lastig allemaal. 

Ik had rond 3 maart ongesteld moeten worden maar ook negatief. Ik heb dan weer haast nergens last van... enige wat ik merk zijn rommelende darmen maar meer ook echt niet... Ik wacht nu denk ik maar de andere maand af. Ook wel rustig geen Truus. Ik blijf gewoon netjes foliumzuur slikken en geen alcohol drinken en dan zien we wel. Zolang ik test blijf ik toch hopen... En af en toe klussen mocht het nog niet raak zijn... dan was mijn nieuwe sprong rond de 17e. Ik was er van overtuigd vorige maand een sprong gevoeld te hebben... Gister nog even teruggelezen in mijn aantekeningen maar ik had daar toen wel alle symptomen van zoals gespannen borsten. Alleen is Truus nu haar navigatiesysteem kwijt blijkbaar...

Terug
Bovenaan