nekplooimeeting

A

Anoniem

Guest
vanmiddag zijn we voor een nekplooimeeting geweest en er zit te veel vocht in dus een verhoogde kans op down of een hartafwijking ik ben erg verdrietig en bang maar we moeten nu voor verdere onderzoeken maandag eerst de vk maar bellen oh wat een k't weekend ben ook nog is jarig vanavond al visite gehad en morgen nog een heel huis vol heb er echt geen zin meer in

groetjes sil

Sil,

veel sterkte! Misschien dat door de drukte in huis het weekend wat sneller voorbij is..... Houd je ons op de hoogte?

Liefs,

een trotse mama

Wat vreselijk voor je....
Hel veel sterkte met de verdere onderzoeken en ik hoop voor je dat de verdere testen positief zullen zijn!
By the way... Je hoeft natuurlijk niets... als je verdrietig bent hebben ze dat maar te begrijpen!

Liefs L81

wat vreselijk nieuws, ik wens jullie dan ook heel veel sterkte!
misschien is het wel goed dat er visite komt, heb je misschien toch een beetje afleiding

groetjes danielle

Och nee, wat een rotnieuws!
Is er een verhoogde kans op down of iets dergelijks in de familie?
Hou moed, meid! En schrijf hier maar lekker van je af als je daar behoefte aan hebt!

Heel veel sterkte!

Jacoline.

Hee veel sterkte!!! Wat een rotnieuws en wat een rotweekend zeg! Ik hoop dat je snel meer nieuws hebt. Hou je haaks en sterkte!

Zo, heftig joh. Ik kan me je verdriet en angst heel goed voorstellen. Je had het zo graag anders gewild. Neem er de tijd voor om dit een plekje te geven en probeer je niet groot te houden als je je zo niet voelt. En schrijf het maar van je af op dit forum om je gevoelens te verwoorden.
Heel veel sterkte in elk geval en laat alsjeblieft even weten als je meer weet over jullie kindje en de zwangerschap.

Ida

Tjonge, wat vreselijk om dat te moeten horen zeg...
Ik hoop echt dat het allemaal meevalt...
Sterkte ermee

Terug
Bovenaan