nekplooimeeting

nou vanmorgen bij de vk geweest even alles besproken morgen moet ik naar leiden voor een vlokkentest dus vanavond moeten we het aan onze ouders gaan vertellen dus het is nu allemaal afwachten en hopen opeen goeie afloop

sil

Spannend hoor Sil, je kan alleen maar afwachten... Krijg je snel uitslag van zo'n vlokkentest? Ik hoop het voor jullie. Succes morgen in Leiden! veel liefs Sandy

Een nekplooimeting is inderdaad   een kans-berekening; wil nog helemaal niets definitiefs zeggen. Stel dat de kans...... aanleiding geeft tot verder onderzoek, dan geeft een vruchtwaterpunctie of vokkentest pas duidelijkheid over wat jouw kindje al dan niet mankeert. Gelukkig blijkt er ook heel vaak helemaal niets aan de hand te zijn als de nekplooimeting 'grote kans' laat zien. Maar ja, je zou het maar net wel treffen...... en dan.......? Allemaal diengen die dan door je hoofd gaan...... Valt vast niet mee. veel sterkte komende dagen en waarom zou je het nog niet aan je familie vertellen...... ? Kunnen ze je, in welke beslissing dan ook, steunen! Is ook wat waard.......!

Liefs en succes.

PS ik heb bij de eerste combinatietest laten doen (nekplooimeting in combinatie met bloedtest) en zal dat bij een volgende weer doen.

Hey Sil!!

Ik vind het echt heel erg voor jullie!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en misschien valt het mee!! Ik hoop t voor jullie!! Hou ons op de hoogte!!!

xx memke

Terug
Bovenaan